  • 11. Data: 2010-04-02 12:52:16
    Temat: Re: Eurobank - szczegoly Visa Gold Perfect
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 14:17:13 +0200, marionek77 napisał(a):

    > To ja się podłącze z pytaniem: karty kredytowe których banków oferują
    > zwrot kasy za płacenie tą kartą?

    Możesz trochę mniej pokrętnie.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2010-04-02 13:50:40
    Od: "marionek77" <marionek77 (ciach) @gmail.com>

    > Możesz trochę mniej pokrętnie.
    >
    > xbartx

    Chodziło mi o banki, które wydają karty, którymi dokonując zakupów
    gdziekolwiek, na koniec okresu rozliczeniowego dostaniemy zwrot kasy, np.
    1%.

    Mariusz

  • 13. Data: 2010-04-04 07:06:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 15:50:40 +0200, marionek77 napisał(a):

    > Chodziło mi o banki, które wydają karty, którymi dokonując zakupów
    > gdziekolwiek, na koniec okresu rozliczeniowego dostaniemy zwrot kasy,
    > np. 1%.

    Alior, BZWBK, Polbank.

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-04-05 18:36:22
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Próbowałem dzisiaj zapłacić ww. kartą internetowo (Polcard) i oto co wyskoczyło:

    "Przepraszamy, sprzedawca nie obsługuje Twojej karty"

    Spotkał się już ktoś z czymś takim? Karta jest aktywna bo w innym miejscu
    działała.
    Visa Sziti przeszła bez problemu na danej stronie.

    --
    Sinus