  • 1. Data: 2010-02-04 12:46:46
    Temat: Eurobank - reklamacja karciana
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Musze zareklamowac transakcje karta. Przerabialem juz to w Citi i mBanku,
    zawsze polegalo to na zgloszeniu telefonicznym, pozniej bank przysyla
    dokumenty ktore trzeba wypelnic i odeslac, do 3 miesiecy trwalo
    rozpatrywanie. Byla to standardowa ankieta gdzie zaznaczalo sie ze np.
    obciazenie bylo dwukrotne, albo przeprocesowane w innej walucie, zbyt duze,
    itp.

    Tym razem musze zareklamowac transakcje z KK Visa Eurobanku. Dzwonilem i
    uzyskalem informacje ze bank nie moze przyjac takiej reklamacji - mam
    skladac ja w punkcie gdzie dokonalem transakcji. Uparlem sie zeby reklamacje
    przyjeto, ale dzisiaj dzwonili ze zostala odrzucona i ta sama informacja -
    mam wnioskowac o zwrot w punkcie gdzie transakcja byla dokonana.

    Ale biuro ktore platnosc przyjelo jest w stanie upadlosci i samo napisalo
    zebym z bankiem sie kontaktowal.

    Jak to ugryzc? Uderzyc z tym do Visy a moze do arbitra? Na dniach dostane
    pisemne odrzucenie reklamacji z Eurobanku.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2010-02-04 18:10:59
    Temat: Re: Eurobank - reklamacja karciana
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Lut, 13:46, "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Jak to ugryzc? Uderzyc z tym do Visy a moze do arbitra? Na dniach dostane
    > pisemne odrzucenie reklamacji z Eurobanku.

    Ja bym sprobowal uderzyc do Visy :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-02-04 18:56:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Jak to ugryzc? Uderzyc z tym do Visy a moze do arbitra? Na dniach dostane
    > pisemne odrzucenie reklamacji z Eurobanku.

    ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-04 20:23:26
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje?

    Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za nie
    (taryfa na to pozwalała). Najpierw tłumaczyli się awarią systemu, później
    napisali że są w stanie upadłości i po zwrot mam się zgłaszać do linii
    lotniczej lub banku. Linia nie chce ze mną rozmawiać (no i ma rację bo to
    biuro w tym wypadku musi dokonać zwrotu na kartę) więc bank to ostatnia szansa.

    Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu.

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2010-02-04 20:36:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu.

    kiepska sprawa skoro nawet bank umywa ręce, ale spróbuj zgłosić temat do
    VISY...

    karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga
    jest bezkonkurencyjna...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-02-04 20:39:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-04 21:36, RobertS pisze:
    > karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga
    > jest bezkonkurencyjna...

    Zwłaszcza jak tu ktoś ostatnio opisywał, że mu Citi kazało spłacić
    fraud, a dopiero po rozpatrzeniu reklamacji oddało pieniądze. Sytuacja
    IMO karygodna, bo przy niewielkich kwotach jeszcze jakoś można sobie
    poradzić ale co w sytuacji, gdy ktoś wyczyści cały limit ?

    --
    Mithos