  • 1. Data: 2015-01-12 07:51:26
    Temat: Eurobank przelew wskazanie token
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,
    po zmianach w eurobanku po wykonywaniu operacji przelewu do odbiorcy zaufanego
    wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
    wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-01-12 14:21:01
    Temat: Re: Eurobank przelew wskazanie token
    Od: RWicik <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 07:51:28 UTC+1 użytkownik n...@p...onet.pl
    napisał:
> [...]
    wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
    wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?

    U mnie jest OK - robiłem dzisiaj przelew i nie chciał tokena.

  • 3. Data: 2015-01-12 15:35:04
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-01-12 o 07:51, n...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
    wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?

    W starej wersji było tak, że jak się przy tworzeniu przelewu oznaczało
    odbiorcę jako "zaufanego", a potem klikało na ten przelew i wybierało
    "wykonaj ponownie" to traktował odbiorcę jako niezaufanego i trzeba było
    podać kod tokenu. Z kolei jak się wybrało tego odbiorcę z listy, to
    kasowało "tytułem".
    Dopiero jak się wykonało taki przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym
    jako zaufany, to "wykonaj ponownie" nie żądało kodu tokenu.

    Może o takiej sytuacji piszesz?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-01-12 22:44:38
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 15:35:12 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

    > Dopiero jak się wykonało taki przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym
    > jako zaufany, to "wykonaj ponownie" nie żądało kodu tokenu.
    >
    > Może o takiej sytuacji piszesz?

    Tak, wykonywałem przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym jako zaufany i tak mi się
    wydawało, że nie było okna do podania wskazania z tokena. Dziś mi się pojawiło to
    okno. Byłem w placówce, dzwoniono przy mnie do centrali, pytano, potwierdzono, nie
    powinno być tego okna dla wskazania z tokena przy odbiorcy zdefiniowanym jako
    "zaufany". Poszła jakaś notka do centrali w kwestii wyjaśnienia sytuacji dla mocnych
    głów tworzących ten nowy makeup ;)