  • 1. Data: 2009-02-04 13:15:29
    Temat: Eurobank bez tokena?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy w wersji bez tokena mozna zdefiniowac rachunki do przelewow (podobnie
    jak dla Lukasa bez tokena) w placowce?
    Mam telefon samsung SGH-C260 i nie jestem pewien czy token bedzie dzialac, w
    opisie tego telefonu na niektorych stronach www jest , ze ma jave, na
    innych, ze jej nie posiada. Wiem, ze ma opcje WAP PUSH. Istnieja tez strony
    z grami na ten telefon (w nieduzej ilosci), takze trudno mi zgadnac czy te
    aplikacje Eurobanku bedzie mozna zainstalowac na tym telefonie.
    Pewnie mozna sprobowac z tym tokenem gsm a jak nie wyjdzie to wersja bez
    tokena z kilkoma rach. na przelew (jezeli taka opcje maja).
    Mam nadzieje, ze dla wersji bez tokena nie dopuszczaja przelewania na
    dowolne rachunki.

  • 2. Data: 2009-02-04 13:52:59
    Temat: Re: Eurobank bez tokena?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Lut, 14:15, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tokena z kilkoma rach. na przelew (jezeli taka opcje maja).
    > Mam nadzieje, ze dla wersji bez tokena nie dopuszczaja przelewania na

    Mozesz na miesiac wziac token sprzetowy (2 zl miesiecznie) i po
    podefiniowanu rachunkow jako zaufane zrezygnowac - z TOiP wynika, ze
    nic to wtedy nie kosztuje jesli oddaje sie token.
    Nie wiem natomiast, czy zadziala wtedy wersja logowania bez tokenu -
    byc moze nie da sie tak uruchomic dla nowego klienta i pozostala
    jedynie dla starych klientow, ktorzy zaczeli od tej wersji i nie
    wchodzili w pozniej dodane tokeny?

    Najlepiej zadzwonic.

  • 3. Data: 2009-02-04 14:49:45
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > byc moze nie da sie tak uruchomic dla nowego klienta i pozostala
    > jedynie dla starych klientow, ktorzy zaczeli od tej wersji i nie

    ja zadzwonilem, za zwrot tokena 15zl, dziwne troche
    lepiej zrobic token gsm i go usunac

  • 4. Data: 2009-02-04 15:28:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 04 lut 2009 o 14:15 GMT, Krzysztof napisał(a):

    > Czy w wersji bez tokena mozna zdefiniowac rachunki do przelewow (podobnie
    > jak dla Lukasa bez tokena) w placowce?

    Jezeli sie okaze ze token nie dziala na telefonie, mozna go uruchomic po
    prostu na komputerze w emulatorze JME.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 5. Data: 2009-02-04 17:05:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > ja zadzwonilem, za zwrot tokena 15zl, dziwne troche
    > lepiej zrobic token gsm i go usunac

    W TOiP wyraznie pisze - "rezygnacja z tokena bez jego zwrotu - 15 zl".

  • 6. Data: 2009-02-04 18:39:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jezeli sie okaze ze token nie dziala na telefonie, mozna go uruchomic po
    > prostu na komputerze w emulatorze JME.

    jak oni ten token mi wyślą na komórkę? nie mam zamiaru jechać do siedziby 30
    km
    chciałbym max załatwić przez telefon, mam nadzieję że wszystko się uda

    ostatecznie mogę nie przyjąć przesyłki

  • 7. Data: 2009-02-04 18:43:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > W TOiP wyraznie pisze - "rezygnacja z tokena bez jego zwrotu - 15 zl".

    ale zwrotu można dokonać listownie czy tylko osobiście w siedziebie

  • 8. Data: 2009-02-04 19:05:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Jezeli sie okaze ze token nie dziala na telefonie, mozna go uruchomic po
    > prostu na komputerze w emulatorze JME.

    Czy mozna ten token pobrac gdzies z sieci? Jak mam telefon, ktory nie ma
    specjalnych wyjsc na komputer, to jak go przetransportuje z telefonu?
    Jedynym rozwiazaniem pozostaje token sprzetowy.

  • 9. Data: 2009-02-04 19:45:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 04 lut 2009 o 19:39 GMT, zlotowinfo napisał(a):

    > jak oni ten token mi wyślą na komórkę? nie mam zamiaru jechać do siedziby 30
    > km
    > chciałbym max załatwić przez telefon, mam nadzieję że wszystko się uda

    "Oficjalnie" to sie nie da :)
    Musisz dostac smsa z linkiem na komorke, przepisujesz sobie adres na
    komputer, sciagasz i juz...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ I love you more than anything in this ]
    [ Ekg: #3781111 ][ world. I don't expect that will last. ]

  • 10. Data: 2009-02-04 19:46:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 04 lut 2009 o 20:05 GMT, Krzysztof napisał(a):

    > Czy mozna ten token pobrac gdzies z sieci? Jak mam telefon, ktory nie ma
    > specjalnych wyjsc na komputer, to jak go przetransportuje z telefonu?

    Napisalem w poscie obok jak to zrobic

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 20:45:46 up 1 day, 21:09, 3 users, ]