  • 1. Data: 2002-05-08 09:40:20
    Temat: Elixir - dowód nadania?
    Od: "Tomek" <t...@p...com>

    Typowy problem - przelew zamiast dojść tego samego dnia drugą sesją elixiru
    dochodzi pierwszą następnego dnia.

    Dysponentka ma tylko historię rachunku, gdzie środki zeszły oczywiście
    zgodnie z dyspozycją. (Poza tym ma przekonanie, że przelew elixirem trwa
    24h!). Bank odbiorca księguje nawet trzecią sesję tego samego dnia, a nawet
    gdyby odebrał ją rano, to by zaksięgował z datą dzień wstecz.

    Wynika z tego, że bank (pekao sa) przetrzymał przelew do następnego dnia
    rano. Jakiego dokumentu żądać od banku, potwierdzającego dzień i numer sesji
    nadania przelewu?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-08 09:51:31
    Temat: Re: Elixir - dowód nadania?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 11:40:20AM +0200, Tomek wrote:

> [...]
    > 24h!). Bank odbiorca księguje nawet trzecią sesję tego samego dnia, a nawet

    Bo w/g kiru to jest maksymalny czas.

    > gdyby odebrał ją rano, to by zaksięgował z datą dzień wstecz.

    A skad takie przekonanie?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-08 10:38:37
    Od: "Tomek" <t...@p...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Bo w/g kiru to jest maksymalny czas.

    > A skad takie przekonanie?

    Z informacji z banku. Na razie nie przesądzam o winie którejkolwiek ze
    stron. Właśnie dlatego pytałem, jakiego potwierdzenia można żądać od banku,
    aby mieć dowód nadania przelewu określonego dnia/na określonej sesji.

    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-08 12:12:35
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A skad takie przekonanie?

    Wygląda na to, jakbyś usiłował sprowadzić dyskusje na manowce.
    Przypominam więc pytanie (bo mnie również to bardzo interesuje):

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 5. Data: 2002-05-08 12:48:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 08, 2002 at 02:12:35PM +0200, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to, jakbyś usiłował sprowadzić dyskusje na manowce.
    > Przypominam więc pytanie (bo mnie również to bardzo interesuje):

    Alez z tego przekonania wynika podstawa zadania od banku jakichkolwiek
    dokumentow i tlumaczenia sie z ich strony!

    Jesli uwazasz ze naprawde nie ma miedzy tym zwiazku to nie ma o czym dyskutowac.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-05-08 13:00:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"

    jest tu taki watek "przelew idacy 5 dni ..."
    i tam autor twierdzi ze z banku wysylajacego przelew dostal namiary na
    identyfikacje transakcji w elixirze by moc ja dalej sledzic w banku odnierajacym

    napisz do niego - y...@y...pl to on stwierdzil:
    "... Mam druczek z banku A z numrem transakcji i godziną."
    *** blad ***