  • Data: 2002-02-10 14:59:27
    Temat: Re: Elektroniczne konto dla firmy
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sark wrote:

    > Jeszcze jedno, ktos na grupie wspomniał że jak cos
    > się stanie z tokenem (rzosynchronizuje się) to ma
    > sie konto zablokowane aż do otrzymania następnego,
    > coś koło 2 tygodni. Czyli mogę się znaleźć w
    > sytuacji że nie będę w stanie wykonac żadnego z
    > obowiązkowych: 3x zus +pit + vat. Prawda to czy
    > tylko strachy ?

    Pewnie prawda, ale czy komus się zdarzyło, ze się token popsuł? Szybciej
    sie zdarzy, że internet sie spieprzy... Ale zawsze możesz dysponować
    polecenie przelewu z odroczonym terminem płatnosci, np. 30 dni do
    przodu, "na wszelki wypadek"....

    A tak bardziej poważnie - pamiętam z rok temu (albo i więcej) toczyły
    się dyskusje tu z udziałem SLuczaka, m.in. była mowa o kartach (w tym
    IKM biznes) do konta firmowego telepekauo, oraz o niezwykle pożytecznym
    drobiazgu - opcji powiadamiania sms-em o operacjach na koncie.

    I co???

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl