  • 1. Data: 2003-04-01 14:44:19
    Temat: Ekokonto
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam!

    Znalazlem w dzisiejszej "Wyborczej" reklame Ekokonta Banku OPchrony
    Środowiska. Slogan reklamowy dumnie glosi bezplate wyplaty gotowki ze
    wszystkich bankomatow. Niestety na stronach BOSu (www.bosbank.pl) w cenniku
    nic na ten temat ne znalazlem. Moze ktos z Was wie wiecej na ten temat?

    Pozdrawiam. Bede wdzieczny zapomoc.

    sanula

  • 2. Data: 2003-04-01 18:35:23
    Temat: Re: Ekokonto
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    sanula wrote:
> [...]
    > nic na ten temat ne znalazlem. Moze ktos z Was wie wiecej na ten temat?

    Dzisiejszej "GW" nie czytałem, ale to prawda z tymi bezpłatnymi
    wypłatami ze wszystkich polskich bankomatów na kartę do rachunku
    EKOKONTO. Mam tam rachunek od 3-ech lat i niedawno przysłali mi nowy
    "Regulamin wydawania i użytkowania karty Maestro" oraz list z
    informacją, ze teraz wydawana karta będzie ważna 2 lata a nie rok oraz,
    że dzienny limit wypłat gotówkowych wynosi 1000 zł a bezgotówkowych
    transakcji 5000 zł. Bank przejął także odpowiedzialność za transakcje
    dokonane kartą już od momentu jej zastrzeżenia a nie jak dotychczas po
    24 godzinach od tego faktu. Opłata za prowadzenie rachunku 2 złote a za
    przelew Elixirem - 3.

    Więcej o EKOKONCIE poczytaj sobie na uch stronie:
    http://www.bosbank.pl/k_d_PaEko.htm

    "Dla Państwa wygody przygotowaliśmy także nowy wyciąg z rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego EKOKONTO, który poza zestawieniem
    operacji dokonanych na rachunku, będzie zawierał również wykaz
    transakcji dokonanych kartą Maestro, której jesteście posiadaczami.
    Dzięki temu nie będziecie Państwo otrzymywać dwóch odrębnych wyciagów,
    co zdecydowanie uprości monitorowanie Państwa wydatków."

    Do tej pory raz albo 2 razy na miesiąc przychodził z PolCardu wyciąg
    transakcji doonanych kartą. Widocznie zintegrowali systemy i teraz
    otrzymują informacje o swoich klientach kart Maestro BOŚ bezpośrednio do
    systemu informatycznego banku.

    A co do "świeżości" informacji na stronach WWW BOŚ Banku to
    rzeczywiście, jest tragicznie. Ciężko znaleźć to, czego się szuka. W
    ogóle nie przemyślany jest ten ich serwis. A Tabela Opłat i Prowizji
    pewnie nadal stara.

    K.

  • 3. Data: 2003-04-01 19:48:46
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Dzieki za info. Mam jeszcze dwa pytania: czy są jakieś minimalmne
    deklarowane wpłaty i jeśli tak, to jakie?Oraz czy cały pakiet Ekokonto jest
    obowiązkowy czy nie.

    Pozdrawiam

    sanula

  • 4. Data: 2003-04-01 19:59:38
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki za info. Mam jeszcze dwa pytania: czy są jakieś minimalmne
    > deklarowane wpłaty i jeśli tak, to jakie?Oraz czy cały pakiet Ekokonto
    jest
    > obowiązkowy czy nie.

    "EKOKONTO jest prowadzone wyłącznie w ramach Pakietu EKOKONTO"
    http://www.bosbank.pl/k_d_rach.htm

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 5. Data: 2003-04-01 23:20:12
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Kazimierz napisał:

    > "EKOKONTO jest prowadzone wyłącznie w ramach Pakietu EKOKONTO"
> [...]

    Niezupełnie. Mam standardowe konto, bez żadnych dodatkowych pakietów
    i innych bajerów. Jednak, jak pisałem wcześniej - zakładałem je 3 lata
    temu, więc może funkcjonuję na starych zasadach. Być może nowi klienci
    banku zakładający w BOŚ rachunek zobowiązani są do płacenia za cały
    pakiet EKOKONTO łącznie z tymi
    kartami H20, TeleBosiami, itp. Minimalna wpłata to bodajże 500 złotych,
    ale najlepiej jakbyś zapytał w oddziale, w którym chciałbyś założyć ten
    rachunek. Może nie trzeba płacić za cały pakiet, jeśli nie chce się tych
    dodatków. Tam coś piszą, ze jak nie mam zadeklarowanych minimalnych
    wpływów to konto jest nieoprocentowane. Ale nie wiem, czy w takim
    wypadku wydają kartę Maestro. Sprawdź to.

    Pozdrawiam,

    K.