  • 1. Data: 2008-01-18 05:27:47
    Temat: EUR z banku do banku
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Witam!

    Proszę o poradę: jak _wpłacić_ euro (gotówka) do mBanku? Wg instrukcji
    obsługi z ich www należy to uczynić przelewem z innego banku. Proszę zatem
    o podpowiedź, z jakiego będzie to najtańsza operacja. Pytam, ponieważ w
    Pekao powiedziano mi, że za tę operację zapłacę jak za przelew zagraniczny
    (sic!), nawet "około 80zł" :-o Czy to prawda? I może jakiś inny bank
    umożliwia dokonywanie takich wpłat/przelewów po "normalnych" cenach?

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2008-01-18 05:54:57
    Temat: Re: EUR z banku do banku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pwz wrote:
> [...]
    > przelew zagraniczny (sic!), nawet "około 80zł" :-o Czy to prawda? I
    > może jakiś inny bank umożliwia dokonywanie takich wpłat/przelewów po

    żaden. Wszystkie transakcje międzybankowe idą w złotówkach.
    Jeśli coś chcesz w innej walucie to musi to wyjść z Polski i wrócić.
    Ot taka metoda Kluski na komputry bez vatu.

    zobacz czy na paypal.pl nie da sie tego zrobić.

  • 3. Data: 2008-01-18 09:45:34
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "pwz" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > (sic!), nawet "około 80zł" :-o Czy to prawda? I może jakiś inny bank
    > umożliwia dokonywanie takich wpłat/przelewów po "normalnych" cenach?

    Citi. Przelewy walutowe są darmowe.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2008-01-18 11:58:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No nie wiem czy masz rację, spróbowałbym BZWBK (eurokonto czy siakoś podobnie) i
    chyba mają przelew krajowy w euro.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-01-18 14:54:20
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>

    jeśli masz takie cudo jak minibank (placówka BZWBK) to tam to zrobisz
    gotówką za 10 zł bez względu na kwotę.

  • 6. Data: 2008-01-18 15:32:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > (sic!), nawet "około 80zł" :-o Czy to prawda? I może jakiś inny bank
    > umożliwia dokonywanie takich wpłat/przelewów po "normalnych" cenach?

    Umozliwia ING. 5 zł bez względu na kwotę.

    marekz

  • 7. Data: 2008-01-20 21:47:36
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 06:27:47 +0100, pwz napisał(a):

    > Proszę o poradę: jak _wpłacić_ euro (gotówka) do mBanku?

    A zastanawiałeś się, jak je stamtąd potem wyjmiesz?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof