  • 1. Data: 2003-02-24 10:19:14
    Temat: EC/MC - która najkorzystniejsza ?
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    Potrzebuję karty EC/MC embosowanej bez konieczności posiadania konta.
    Czy karta BPHPBK jest OK?
    Czy warto mieć ją w wersji Gold?
    Czy przeliczniki euro<->złoty ma na akceptowalnym poziomie?
    Karty będę używał w krajach strefy euro - do rozliczeń w Polsce i innych
    krajach wystarczają mi karty VISA i AmEx (które, przynajmniej teoretycznie,
    powinny być droższe w obsłudze w krajach euro z powodu dwukrotnych
    przeliczeń walutowych).
    A może warto założyć konto w banku w którymś z państw Unii Europejskiej i
    będąc w krajach euro posługiwać się kartą tegoż banku?

  • 2. Data: 2003-02-24 20:05:01
    Temat: Re: EC/MC - która najkorzystniejsza ?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    GeX wrote in message ...
    >Potrzebuję karty EC/MC embosowanej bez konieczno?ci posiadania konta.
    >Czy karta BPHPBK jest OK?
    >Czy warto mieć j? w wersji Gold?
    >Czy przeliczniki euro<->złoty ma na akceptowalnym poziomie?
    >Karty będę używał w krajach strefy euro - do rozliczeń w Polsce i innych
    >krajach wystarczaj? mi karty VISA i AmEx (które, przynajmniej teoretycznie,
    >powinny być droższe w obsłudze w krajach euro z powodu dwukrotnych
    >przeliczeń walutowych).
    >A może warto założyć konto w banku w którym? z państw Unii Europejskiej i
    >będ?c w krajach euro posługiwać się kart? tegoż banku?

    Witam

    Polecam EC/MC Citi. Nie nalezy do najtanszych, ale jest _bezpieczna_.
    Przeszukaj archiwum. Wada - chyba bedzie bardzo trudno o ta karte, jezeli
    rownoczesnie masz ich VISE.

    Przeczytaj uwaznie warunki ubezpieczenia karty BPHPBK i podobnych.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2003-02-24 23:45:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl>
    > Polecam EC/MC Citi. Nie nalezy do najtanszych, ale jest _bezpieczna_.

    Czy nadal rozliczają ją z euro przez dolara czy już znormalniała i jest
    bezpośrednio euro na złoty?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-02-25 07:09:00
    Od: "e-kran" <e...@w...pl>

    >Przeczytaj uwaznie warunki ubezpieczenia karty BPHPBK i podobnych.

    A co konkretnie jest takiego w tych warunkach ?

    w.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-02-25 09:58:21
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl>
    >
    > Czy nadal rozliczają ją z euro przez dolara czy już znormalniała i jest
    > bezpośrednio euro na złoty?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Witam

    To jest wlasnie dziwne ...
    Przeliczaja ja przez dolary ale po ludzkich kursach.
    Temat sie przewijal przez grupe

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2003-02-25 18:49:39
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    e-kran wrote in message <0...@p...pl>...

    >A co konkretnie jest takiego w tych warunkach ?
    >
    >w.
    >--

    Witam

    - smieszny limit odpowiedzialnosci, znacznie mniejszy od limitu na karcie
    - koniecznosc zgloszenia szkody w 48 godzin, podczas, gdy brak jest
    mozliwosci podgladu transakcji autoryzowanych a nie rozliczonych,
    - odpowiada ubezpieczyciel a nie bank bezposrednio - latwiej cie mozna
    wyslac na drzewo

    pzdr
    wkg