  • 1. Data: 2006-06-12 07:58:40
    Temat: Dzwoni do mnie PKO SA
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dzwoni, przedstawila sie, i mowi ze jest poinformowana ze prowadze DG, ja
    jej na to ze zle jest poinformowana, i podziekowala za rozmowe, czy to
    normalna praktyka tego (i innych) bankow?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2006-06-12 08:14:17
    Temat: Re: Dzwoni do mnie PKO SA
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dzwoni, przedstawila sie, i mowi ze jest poinformowana ze prowadze DG, ja
    > jej na to ze zle jest poinformowana, i podziekowala za rozmowe, czy to
    > normalna praktyka tego (i innych) bankow?

    Skoro nie prowadzisz Dg to o co chodzi. Pomylili się :)

    Tomek

  • 3. Data: 2006-06-12 08:48:53
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Jacek23 wrote:
    > Dzwoni, przedstawila sie, i mowi ze jest poinformowana ze prowadze
    > DG, ja jej na to ze zle jest poinformowana, i podziekowala za
    > rozmowe, czy to normalna praktyka tego (i innych) bankow?

    PKO SA - nie ma takiego banku

    kursor

  • 4. Data: 2006-06-12 09:04:56
    Od: "szakaL" <r...@t...pl>

    > PKO SA - nie ma takiego banku
    >
    > kursor

    sie czepiasz...

    sz

  • 5. Data: 2006-06-12 09:11:24
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    szakaL wrote:

    > sie czepiasz...

    wcale nie
    na pytanie postawione w ten sposob: "czy to normalna praktyka _tego_ (i
    innych) bankow"
    nie da sie odpowiedziec

    kursor

  • 6. Data: 2006-06-12 09:35:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > PKO SA - nie ma takiego banku

    Sie czepiasz i nie masz racji.
    Jest taki bank co juz bylo w tej grupie nie raz udowodnione...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2006-06-12 09:52:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sie czepiasz i nie masz racji.
    > Jest taki bank co juz bylo w tej grupie nie raz udowodnione...

    Sam się czepiasz i nie masz racji.
    Ten 'dowód' nic nie zmienia
    i tak nigdy nie wiadomo, który z nich 'pytacz' ma na myśli ...

  • 8. Data: 2006-06-12 11:45:57
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    normalne

    co najmniej raz w tygodniu dzwonią
    - ubezpieczyciele indywidualni
    - ubezpieczyciele grupowi
    - doradcy finansowi
    - banki
    - różni dziwni ankieterzy
    - różne ksiązki telefocznine, panoramy firm itd itd

    to poprostu standard przy DG , każdy coś chce sprzedać i tyle

  • 9. Data: 2006-06-12 13:33:17
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sie czepiasz i nie masz racji.
    > Jest taki bank co juz bylo w tej grupie nie raz udowodnione...

    napisz wiec pelna nazwe tego banku
    i niech autor watku potwierdzi, czy chodzilo wlasnie o ten bank

    kursor

  • 10. Data: 2006-06-12 15:12:33
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    tiaa.... tylko ze ona po przedstawieniu sie spytala czy ma przyjemnosc z
    (imie i nazwisko-moje), a co jeszcze bardziej ciekawe ten numer nie jest
    zarejestrowany gdziekolwiek na mnie, byl odkupiony od kogos na kogo byl
    zarejestrowany (chetnie bym przerejestrowal (bo fajny numer (i w razie
    zniszczenia -dupa) ,ale juz nie moge bo nie znam danych poprzedniego
    wlascieiela)

    ciekawe co?

    --

    j...@p...pl