  • 1. Data: 2016-01-06 23:34:00
    Temat: Dziwna wysoka opłata w PKOBP na koncie tradycyjnym ipko-39zł za kartę płatniczą?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Co to za opłata?

    Obciążenie OPŁ.KOD Z KARTY KODÓW(IL.0012)
    -1,20 PLN

    Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO

    -39,00 PLN

    Czyżby Petru aż tak ciągnął?

  • 2. Data: 2016-01-07 03:22:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 6 Jan 2016 23:34:00 +0100, xxx napisał(a):

    > Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO
    > -39,00 PLN
    > Czyżby Petru aż tak ciągnął?

    Opłata roczna za kartę. Nie znasz własnego TPIO, ale politykę musisz w to
    wkręcić?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2016-01-07 11:06:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Jan 2016 23:34:00 +0100, w <n6k4on$14a5$1@gioia.aioe.org>, xxx
    <k...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Obciążenie OPŁ.KOD Z KARTY KODÓW(IL.0012)
    > -1,20 PLN
    > Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO

    Skoro nie ogarniasz własnej TOiP, to lepiej nie wychodź z kuchni, a na pewno
    nie bierz się za politykę :)

  • 4. Data: 2016-01-07 22:19:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xxx pisze tak:

    > Opłata za użytkowanie karty OPŁ. ZA KARTĘ ZGODNIE Z TPIO
    >
    > -39,00 PLN

    pi razy oko 3zł miesięcznie. Na początku byłem zszokowany ale popytałem
    znajomych ile płacą i mi przeszło. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    Jeśli zrzekniesz się wszystkich kart (co przerabiałem) to i tak
    podniosa opłatę za prowadzenie rachunku. Co prawda nie na 39zł ale
    podniosą.

    Trochę dziwne, że nie ma zwykłej karty bankomatowej do rachunku nie
    ujętej w ogóle w cenniku.

    No i jakaś opłata za przelew cykliczny. Nie chciało mi sie sprawdzać
    jeszcze czy nie czasem też cykliczna ;)

    Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z .... na
    głowy pozamieniali. Robię więc teraz tylko jeden przelew
    wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 5. Data: 2016-01-08 11:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    xxx pisze tak:

    >pi razy oko 3zł miesięcznie. Na początku byłem zszokowany ale
    >popytałem
    >znajomych ile płacą i mi przeszło. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    No, za platnicza to dosc duzo. Mozna miec za 0. Chocby w Inteligo.
    Oczywiscie dochodza warunki zwolnienia, lista darmowych bankomatow
    itp.
    Ostatnio sie wk*, bo zle przeczytalem lub przegapilem jakas zmiane i
    za jedna wyplate zaplacilem wiecej niz te 39zl :-(

    A to nie wiem - ale oczywiscie musi byc to opisane w taryfie.

    >Trochę dziwne, że nie ma zwykłej karty bankomatowej do rachunku nie
    >ujętej w ogóle w cenniku.

    A co sie dziwisz - bankomaty sie nie oplacaja.
    Klient powinien placic karta. A kto wie czy nie BLIKiem - bo jakis
    nacisk na to.

    >No i jakaś opłata za przelew cykliczny. Nie chciało mi sie sprawdzać
    >jeszcze czy nie czasem też cykliczna ;)

    Na pewno cykliczna.

    >Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z ....
    >na
    >głowy pozamieniali.

    Przeciez to od dawna. Wynioslem sie od nich lata temu, bo w czasie jak
    wszyscy obnizali oplaty, to oni podnosili.
    Co ciekawe - w Inteligo mozna miec konto za darmo.

    >Robię więc teraz tylko jeden przelew
    >wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

    Nowy rok - mozna nowe konto.
    Ale ... beda IMO rozne ruchy w taryfach po wprowadzeniu podatku.
    Chyba trzeba poczekac az sie cenniki ustabilizuja.

    J.

  • 6. Data: 2016-01-09 01:20:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > Ale to wszystko pikuś przy opłacie za przelew 70gr. Chyba się z .... na
    > głowy pozamieniali. Robię więc teraz tylko jeden przelew
    > wytransferowujący całe dochody. Nie chcę na razie drażnić kadrowej :)

    Z PKO do Inteligo i z Inteligo w Polskę -- za free.
    Inteligo też za free -- mogę polecić. :)
    Ze Smartu za free do Junii -- też mogę polecić. :)

    W BZWBKKBSg debetówki za free -- baner na mej stronie.

    http://danutac.eu/ <-- w 'Konta osobiste' drugi baner od góry

    -=-

    W razie czego daję połowę, ale pod warunkiem takim, że najpierw
    dostanę za taki klik swoją zapłatę.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 7. Data: 2016-01-09 03:40:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A co sie dziwisz - bankomaty sie nie oplacaja.
    > Klient powinien placic karta. A kto wie czy nie BLIKiem - bo jakis
    > nacisk na to.

    Raczej chciałem napisać.

    Trochę dziwne, że nie ma podstawowej karty płatniczej do rachunku nie
    płatnej w ogóle w cenniku.

    Bankomaty mi niepotrzebne do szczęścia. Płacenie kartą jak najbardziej
    potrzebne.

    > Na pewno cykliczna.

    :)

  • 8. Data: 2016-01-25 09:17:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n6pjv4$106$...@n...news.atman.pl

    > "PiteR" X...@l...net

    > Z PKO do Inteligo i z Inteligo w Polskę -- za free.

    Niestety tak nie jest. Z PKO do Inteligo -- bank zabrał
    2 plny za przelew.