eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcie › Re: Dziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcie
  • Data: 2002-09-26 00:07:44
    Temat: Re: Dziwna reakcja banku na sygnał o zaginionej karcie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    r...@p...onet.pl writes:

    > Bank odmówił (sic!) matce zastrzeżenia
    > karty. Stwierdzili, że skoro w dniu zdarzenia (25.09) stan konta jest zgodny i
    > skoro rodzaj karty nie pozwala na dokonanie transakcji w internecie, to nie ma
    > potrzeby zastrzegania karty bo osoba postronna nie znając PIN nie może z niej i
    > tak skorzystać.

    A ten bank to tak pisemnie odmowil (albo moglby to zrobic)? Moze byloby
    to niezle wyjscie, nie byloby pozniej problemu przy reklamacjach
    wszystkich transakcji robionych bez PINu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1