  • Data: 2015-07-17 13:18:07
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    Dnia Wed, 15 Jul 2015 20:49:48 +0200, J.F. napisał(a):

    >Nie da się jednocześnie zjeść ciasto i mieć ciastko :)
    >Wszelkie działania, które spowodują rzeczywiste oszczędności
    >budżetowe,
    >wywołają strajki, protesty itd.

    No widzisz - Grecy zdaja sie tego nie wiedziec, Tsipras zdawal się
    tego nie wiedziec,
    a ciekaw jestem, czy Marek o tym wie, piszac ze sa na drachme skazani

    >Historia wszystkich dotychczasowych kryzysów uczy, że bardzo szybko
    >następuje rozwarcie pomiędzy kursem oficjalnym, a rynkowym. Aby temu
    >zapobiec należałoby w dalszym ciągu w grecka gospodarkę pompować
    >następne miliony dolarów, a chyba nie o to chodzi.

    Ale caly pomysl z drachma ma sens tylko, jesli sie dopusci obnizanie
    kursu.
    Wiec oficjalny jest w jednym dniu, w kolejnym inny, beda inne
    procenty - a w moim pomysle klient mialby wybor czy chce przewalutowac
    i zgodzic sie na inne odsetki czy nie...

    J.