  • 11. Data: 2004-10-03 15:55:13
    Temat: Re: Dzien bezpiecznego komputera
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Nie, to zdecydowanie swiadczy o tym, ze pod zadnym pozorem nie nalezy
    > exeka odpalac. ;-)

    Heh, jedno z pytań 'na bezpieczeństwo' - pośród różnych typu 'czy robisz
    backupy' i 'czy używasz programów antywirusowych' - brzmi:

    'Czy korzystasz z najnowszych wersji programów Microsoft Internet
    Explorer i Microsoft Outlook?'

    Jak rozumiem poprawna odpowiedź potwierdzająca właściwą dbałość użytkownika
    o bezpieczeństwo brzmi 'NIE' :)

    P.

  • 12. Data: 2004-10-03 16:31:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > 'Czy korzystasz z najnowszych wersji programów Microsoft Internet
    > Explorer i Microsoft Outlook?'
    >
    > Jak rozumiem poprawna odpowiedź potwierdzająca właściwą dbałość użytkownika
    > o bezpieczeństwo brzmi 'NIE' :)

    To nie jest tak, bo jesli juz korzystasz, to powinienes wlasnie uzywac
    najnowszych wersji w sensie "ze wszystkimi aktualizacjami i poprawkami".
    Pytanie powinno brzmiec: 'Czy korzystasz z programów Microsoft Internet
    Explorer i Microsoft Outlook?'. I tutaj odpowiedz powinna byc NIE.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-10-04 12:00:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 1 Oct 2004 21:16:43 +0200, "Piter" <a...@o...pl> wrote:

    >Backdoora? A może od razu wysadzają komputer w powietrze? Zobacz sobie czyja to
    >stronka:
    >
    >DOMENA:
    >nazwa domeny: dzienbezpiecznegokomputera.pl
    >typ: FIRMOWA
    >id abonenta: nsk77873
    >
    >ABONENT:
    >firma: "MICROSOFT" SP. Z O.O.

    BTW: hmmm, nie chce mi się sprawdzać rejestrując domenę, ale czy nie
    można wpisać _dowolnych_ danych abonenta podczas rejestracji?
    --
    Jarek Andrzejewski