  • 1. Data: 2004-10-01 08:51:41
    Temat: Dzien bezpiecznego komputera
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

    Dzien bezpiecznego komputera, bardzo cenna inicjatywa, zachecam do dyskusji.
    W bankowosci elektronicznej bezpieczny komputer jest potrzebny jak do życia
    tlen :)

    www.dzienbezpiecznegokomputera.pl

    juz dziala :)

    Pozdrawiam
    Knecht

    Stosuj Nowoczesne Rachunki Bankowe, www.nrb.pl

  • 2. Data: 2004-10-01 09:03:16
    Temat: Re: Dzien bezpiecznego komputera
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Knecht wrote:
    > Dzien bezpiecznego komputera, bardzo cenna inicjatywa, zachecam do
    > dyskusji.

    witryna zachęca do zainstalowania sobie i uruchoomienia dwóch nieznanych plików
    exe "do przetestowania komputera"

    Jak ktoś dba o swój komputer to takie zachęty olewa, a jak ktoś instaluje
    wszystko co mu podsuną to po najładniejszej nawet ocenie może się spodziewać że
    jego komputer właśnie przestał być bezpieczny
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-01 09:13:00
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Knecht" <b...@v...pl> wrote in message
> [...]
    dyskusji.
    > W bankowosci elektronicznej bezpieczny komputer jest potrzebny jak do

    W dniu bezpiecznego komputera powinnismy ich nie właczać. Komputer będzie
    bezpieczny, my tez. Ewentualnie administratorzy mogą w ten dzień zajmować
    się spokojnie kompilowaniem jader.

    Vizvary

  • 4. Data: 2004-10-01 09:19:06
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 1 Oct 2004 10:51:41 +0200, Knecht naskrobał(a):

> [...]
    > W bankowosci elektronicznej bezpieczny komputer jest potrzebny jak do życia

    ROFL - testy .exe :) Rozumiem że wyświetlają napis " Frajerze oblałeś test"
    :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-01 09:34:24
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > ROFL - testy .exe :) Rozumiem że wyświetlają napis " Frajerze oblałeś
    test"
    > :)

    wyjales mi to z ust :)))))))))))))))))))))
    /ze sie tak erotycznie wyraze;

  • 6. Data: 2004-10-01 10:56:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > ROFL - testy .exe :) Rozumiem że wyświetlają napis " Frajerze oblałeś test"

    Bezczelnosc niektorych ludzi czasem mnie zaskakuje. A gdyby tak za jakis
    czas podali ilu ludzi sobie ten programik uruchomilo, to by mnie pewnie
    zamurowalo.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-10-01 17:32:26
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Sebol wrote:
    > Dnia 1 Oct 2004 10:51:41 +0200, Knecht naskrobał(a):

    > ROFL - testy .exe :) Rozumiem że wyświetlają napis " Frajerze oblałeś test"
    > :)

    E tam, pewnie pisza jakas bzdure i instaluja backdoora. Autor tej
    stronki czerpal chyba natchnienie stad:
    http://www.allegro.com.pl/pl/agenda/intel.html

    Po roznicach w sponsorach widac kogo nie lubi ;) No ale widac ze
    profesjonalnym grafikiem/htmlowcem to on nie jest... Za pomysl dalbym 5,
    za wykonanie 3+.

    Miko

  • 8. Data: 2004-10-01 19:16:43
    Od: "Piter" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Po roznicach w sponsorach widac kogo nie lubi ;) No ale widac ze
    > profesjonalnym grafikiem/htmlowcem to on nie jest... Za pomysl dalbym 5,

    Backdoora? A może od razu wysadzają komputer w powietrze? Zobacz sobie czyja to
    stronka:

    DOMENA:
    nazwa domeny: dzienbezpiecznegokomputera.pl
    typ: FIRMOWA
    id abonenta: nsk77873
    serwery nazw:
    ns2.dzienbezpiecznegokomputera.pl.[217.153.186.2]
    ns1.dzienbezpiecznegokomputera.pl.[217.153.186.69]

    ABONENT:
    firma: "MICROSOFT" SP. Z O.O.
    ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 195a
    miasto: 02-222 WARSZAWA
    dane aktualne z dnia: 2004.10.01

    Pozdrawiam
    Piter

  • 9. Data: 2004-10-02 16:35:25
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Piter napisał(a):

> [...]
    > serwery nazw:
    > ns2.dzienbezpiecznegokomputera.pl.[217.153.186.2]
    > ns1.dzienbezpiecznegokomputera.pl.[217.153.186.69]

    I to ma niby świadczyć o tym że ten exek jest taki bezpieczny???

    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2004-10-03 09:57:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > I to ma niby świadczyć o tym że ten exek jest taki bezpieczny???

    Nie, to zdecydowanie swiadczy o tym, ze pod zadnym pozorem nie nalezy
    exeka odpalac. ;-)

    Bartol