    From: "brzuzia" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dwa kredyty hipoteczne w tym samym czasie
    Date: Wed, 23 Aug 2006 14:27:55 +0000 (UTC)

    Dziekuje za komentarze.
    Faktem jest ze sprawa moze sie 'zasmierdnac' o ile beda problemy z
    wyplacalnoscia. Uwierzcie , sprawa jest zbadana i sie okazalo ku mojemu
    zdziwieniu, ze wartosc na dzisiaj(23.08) tych nieruchomosci to dla nier. z r.
    wtornego wzrost wartosci o ok 23% a pierwotnego o ok 31%! od momentu ich
    zaklepania (obydwie zarezerwowane ze stala cena).
    wiec nawet jak sie zaczna problemy (w co szczerze watpie bo nie ma bata na to
    aby sie mialo cos zmienic w kwestji wzrosu cen nieruchomosci w polsce w
    najblizszych ok 5 latach min) to sprzedaje nieruch. a nie czekam na
    komornika;)

    faktem tez jest to ze banki pytaja o wnioski w innych bankach. np ge czy
    pkobp.pko bp to ma rozdmuchany do limotow swoj wniosek...

    uruchamianie transzowe a wyplata jednorazowa moze byc problemem o ile przy
    transzowej akcji okaze sie ze bank weryfikuje zdolnosc przez bik...czy nie
    zostala przypadkiem czyms dodatkowo obciazona.

    co do wypowiedzenia kredytu - to ciekawe czy bankowi zechcialo by sie ruszac
    klienta ktory splaca regularnie kredyt. choc zalatwiony wg prawidel. bank to
    nie agencja nieruchomosci i nie zajmuje sie handlem a zarabianiem na
    udzielaniu kredytow.

    prokurator: a niby za co? nie spotkalem sie ze bank nie udziela kredytu bo
    szukam innego. nie pyta tez czy moja zdolnosc kredytowa sie zmeinila nagle
    pomiedzy zlozeniem wniosku a podpisaniem umowy czy wyplata kasy.
    nie oszukuje banku gdy pyta czy ubiegam sie o kredyt w innych bankach -
    oczywiscie ze tak. nawet w kilku-nastu!

    ja nie widze problemu w tym ze moge miec 7, 77, czy 777 kredytow.
    uwierzycie, ze kredyt zaciagniety w styczniu na ok 170k splaci sie sam
    poprzez wzrost wartosci mieszkania za ok 4 lata?? 4 lata i mieszkanie zarobi
    samo na siebie przechodzac calkowicie w moje posiadanie. teraz bank ma nanim
    hipoteczna mega-łapę!

    wazne aby zminimalizowac ryzyko dlatego prosilbym o komentaz najbardziej
    niebezpiecznej czesci - prokuratora.
    choc nei jestem prawnikiem nie widze tu niczego, przy czym mialy bymi drzec
    rece - ale moze sie myle i slepota napadła.

    jeszcze raz dzieki!
    brzuzia