    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <mj2e6m$lc1$3@sunflower.man.poznan.pl> <mjes5g$7f4$1@node1.news.atman.pl>
    <mjetii$obr$1@node2.news.atman.pl> <mjfsea$9ic$3@sunflower.man.poznan.pl>
    <mjfttt$bqh$1@node1.news.atman.pl> <mjhv1k$q6u$1@node2.news.atman.pl>
    <mji080$fcv$1@node1.news.atman.pl> <mji0ro$fuu$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <555c9083$0$27522$65785112@news.neostrada.pl>
    <mji3l8$ukv$1@node2.news.atman.pl>
    <555c9471$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <mji519$k6f$1@node1.news.atman.pl>
    <555c9b0a$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjif79$al4$2@node2.news.atman.pl>
    <555cc257$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjigr5$1bu$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Drzyjcie frankowcy
    Date: Wed, 20 May 2015 21:16:51 +0200

    dyskusyjnych:mjigr5$1bu$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-05-20 o 19:20, J.F. pisze:

    >Ale co, zaglądasz do mieszkań?

    Bylyby objawy na rynku.

    >Podobno ćwierć Miasteczka Wilanów jest na sprzedaż:
    >http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,miastec
    zko-wilanow-co-czwarte-mieszkanie-jest-na-sprzedaz,1
    57411.html

    Ale stoja puste ?
    Czy zasiedlaja je rozni tacy, co sie nie kwalifikuja na "gospodarstwo
    domowe" ...

    Nawiasem mowiac - znajoma wynajmowala mieszkanie w malym miasteczku na
    sredniej prowincji - tzn miala i najemcy szukala - znalazl sie po
    jednym dniu oglaszania w internecie, i chetni dzwonili jeszcze dlugo.

    >Na razie jest "kupuj bo będzie drożej", "kupuj bo teraz jest tani
    >kredyt" (non-sens).

    Wcale nie taki nonsens - tani kredyt to moze byc tania prowizja i
    marza - a po co przeplacac, i niskie odsetki - a jak odsetki sie
    podniosa, to jest spora szansa ze i mieszkania zaczna drozec :-)

    >Do spadkowych tendencji oprócz kredytu i demografii można doliczyć
    >przyszłych bankrutów: z kredytów frankowych i z kończących się dopłat
    >do

    ale frank spada ...

    >"rodzin na swoim" (zwyżka raty kredytu) - pierwsze rodziny z brakiem
    >dopłat chyba się ujawnią w tym roku, za jakieś 2-3 lata będzie tego

    Tylko ze one juz troche pomieszkaly, w pracy awansowaly, moze dzieci
    odchowaly, srednia krajowa wzrosla ... no i odsetki spadly.

    >więcej i wówczas zobaczymy ile rodzin nie podoła i będzie chciało lub
    >musiało sprzedać mieszkanie.

    No to bedzie musialo wynajac mieszkanie :-)
    Albo pojawia sie oferty "sprzedam mieszkanie z lokatorem".

    J.