  • 1. Data: 2002-10-24 21:05:57
    Temat: Dostęp internetowy do funduszy GTFI
    Od: "pwr" <p...@s...interia.pl>

    Ciekawostka, podczas sesji nie ma przeglądarce znaku "kłódeczki".
    Czy to oznacza, że user/hasło lecą przez Internet bez kodowania?

  • 2. Data: 2002-10-24 21:21:02
    Temat: Re: Dostęp internetowy do funduszy GTFI
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap9nb8$m15$1@news.tpi.pl, pwr wrote:
    > Ciekawostka, podczas sesji nie ma przeglądarce znaku "kłódeczki".
    > Czy to oznacza, że user/hasło lecą przez Internet bez kodowania?

    Trudno w to uwierzyć, ale jeśli faktycznie nie ma https, to korzystaj przez
    efund.pl - tam chyba jest?

  • 3. Data: 2002-10-24 21:24:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap9o81$uje$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Trudno w to uwierzyć, ale jeśli faktycznie nie ma https, to korzystaj
    > przez efund.pl - tam chyba jest?

    https://www.ofi.pl/efund/index.asp?FC=GTF&SRC=OFI&NP
    =login

  • 4. Data: 2002-10-24 21:35:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap9oe8$ulb$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:
> [...]

    Juz wiem dlaczego nie pokazuje sie kłódeczka, bo to jest ramka, ale jak
    klikniesz jej wlasciwosci, to jest https://. A jak sobie otworzysz ramkę na
    oddzielnej stronie, to masz kłódeczkę:

    https://www.ofi.pl/efund/index.asp?fc=gtf&src=gtf&np
    =login