  • 1. Data: 2002-01-16 11:26:36
    Temat: Dostałem 101 od Raiffeisen'a
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Wybrałem się wczoraj do oddziału w celu zaksięgowania na moim koncie
    lokacyjnym dodatkowych 101 pln. Dysponentka poinformowała mnie, że pieniądze są
    już zaksięgowane z datą 2/01/2002. Już myślałem, że niepotrzebnie wybrałem się
    do banku, ale podszedłem jeszcze do kasy w celu przeksięgowania otrzymanej
    premii na inne konto. Pani kasjerka jednak poprosiła o ulotkę. Oddałem grzecznie
    i pieniądze zostały przekazane.

    Wniosek – nie trzeba spieszyć się w celu odebrania premii, ale ulotki nie
    wyrzucać.

    Zadowolony Piotrek

  • 2. Data: 2002-01-16 16:06:27
    Temat: Re: Dostałem 101 od Raiffeisen'a
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > i pieniądze zostały przekazane.
    >
    >   Wniosek – nie trzeba spieszyć się w celu odebrania premii, ale ulotki nie

    ja ulotki nie miałem a o całej promocji dowiedziałem się z grupy.
    Zakładałem lokatę przez telefon (i konto także) i 3 stycznia poprosiłem o
    przelanie 101 pln które naroslo wraz z 2.000 pln na e-maxa.
    Wszystko gładko, pięknie i czysto, infolinia 0800, umowa która przyszła była
    z kopertą zwrotną ze znaczkiem ;-)) czysty zysk ;-))
    wniosek - nie potrzebna ulotka ;-))

  • 3. Data: 2002-01-17 06:35:23
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wszystko gładko, pięknie i czysto, infolinia 0800, umowa która przyszła była
    > z kopertą zwrotną ze znaczkiem ;-)) czysty zysk ;-))

    Czy przelałeś wszystko ma e-max'a ? Jeżeli tak, to rzeczywiście niepotrzebnie
    dwukrotnie jechałem do oddziału (założenie konta, pobranie 101pln).

    Piotrek