  • 1. Data: 2004-12-22 14:38:22
    Temat: Dolar po 2.58zl
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Czesc grupo :)

    Tak sobie siedze i mysle ;) jak nisko jeszcze
    poleci nasza do nie dawna ulubiona waluta?

    Czy jakis straceniec pokusil sie ostatnio
    o prognozy na najblizsze powiedzmy pol roku? ;)

    Patrzac na wykresy caly rok 2004 to wlasciwie
    non-stop spadek zarowno Euro jak i dolara
    wzgledem zlotowki...

    Ciekaw jestem czy magiczny kurs 3zl spowoduje
    zatrzymanie spadku czy wprost przeciwnie ;)

    Przy okazji - w ktorym banku zalozyc konto dolarowe,
    takie zebym mogl przelewac z innych bankow
    zlotowki, ktote beda ksiegowane automagicznie
    w dolarach po kursie dnia?
    Zalezy mi na jak najnizszych kosztach takiego
    konta - za kilka miesiecy planuje wiekszy
    (jak dla mnie) import z USA, chce zaczac
    odkladac fundusze...

    Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
    fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.
    www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2004-12-22 16:01:12
    Temat: Re: Dolar po 2.58zl
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Przy okazji - w ktorym banku zalozyc konto dolarowe,
    >takie zebym mogl przelewac z innych bankow
    >zlotowki, ktote beda ksiegowane automagicznie
    >w dolarach po kursie dnia?
    Multibank

    >Zalezy mi na jak najnizszych kosztach takiego
    >konta - za kilka miesiecy planuje wiekszy
    >(jak dla mnie) import z USA, chce zaczac
    >odkladac fundusze...

    kosztuje to dokładnie 0 zł :-)

  • 3. Data: 2004-12-22 18:34:47
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Jakub Jewu?a wrote:
    > Czesc grupo :)
    >
    > Tak sobie siedze i mysle ;) jak nisko jeszcze
    > poleci nasza do nie dawna ulubiona waluta?

    Spytaj na grupie pl.biznes.wgpw - tam sa sami "zwalacze" dolara. Powoli
    zaczyna to wygladac na jakas organizacje, zreszta sami pisza "dolarowi
    mowimy nie"

    pozdrawiam
    pawel

  • 4. Data: 2004-12-22 18:36:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc grupo :)
    >
    > Tak sobie siedze i mysle ;) jak nisko jeszcze
    > poleci nasza do nie dawna ulubiona waluta?

    Spokojnie jeszcze moze przez pare miesiecy PLN bedzie mocny, ale nastepny
    rok to rok wyborczy, "trup w szafie" juz czeka do wyciagniecia, zakladane
    wplywy w ustawie budzetowej przy takich kursach walutowych jak obecnie sa w
    wiekszosci wirtualne a wydatki niestety sztywne. Jak zacznie sie panika, to
    nie wiadomo jak daleko pojdziemy do gory, ale bedzie to pewnie taki
    gwaltowny wzrost jak teraz spadek. Kto ma oszczednosci w walucie musi
    uzbroic sie w cierpliwosc i poczekac, kredytow walutowych lepiej obecnie nie
    zaciagac.

  • 5. Data: 2004-12-23 11:18:03
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > gwaltowny wzrost jak teraz spadek. Kto ma oszczednosci w walucie musi
    > uzbroic sie w cierpliwosc i poczekac, kredytow walutowych lepiej obecnie
    nie
    > zaciagac.

    ...a moj brat wlasnie wzial kredyt z eurobanku :|
    /taki spory - na mieszkanie, na kilka lat;

    wiem, ze nikt nie jest wrozka i nie wie co bedzie jutro,
    ale myslicie ze dolar/euro podskoczy w ciagu roku?
    /az tak bardzo wirtualny jest obecny kurs?

  • 6. Data: 2004-12-23 11:18:40
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > ...a moj brat wlasnie wzial kredyt z eurobanku :|
    > /taki spory - na mieszkanie, na kilka lat;

    zapomnialem dodac:
    wzial kredyt w euro;