  • 11. Data: 2004-07-16 11:55:49
    Temat: Re: Dolar juz ponizej 3,60
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > jest południe, jak na razie złoty jest mocniejszy od Hausnera ;)
    > 12:45 - 3,5787

    Ten trend jest piekielnie silny ... Przeszedł moje najsmielsze oczkiwania.

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 12. Data: 2004-07-16 13:19:42
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:

    > Ten trend jest piekielnie silny ... Przeszedł moje najsmielsze
    > oczkiwania.

    w Nordea Banku normalnemu klientowi ponizej 3,60 sprzedaja USD
    (kwoty negocjowane)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-07-16 20:09:58
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Jacek Maliszewski:

    > Ten trend jest piekielnie silny ... Przeszedł moje najsmielsze
    oczkiwania.

    to nie trend był silny, to zauważalna nagle około południa zmiana
    nastrojów w wypowiedziach PO na temat ustawy o waloryzacji... wyraźnie
    przychylne wypowiedzi.

    a po południu stało się to już faktem, ustawa przeszła, złoty poszybował:

    [za onetem] "Złoty był w piątek rekordowo silny wobec dolara,
    umocnił się także względem euro po tym, jak Platforma Obywatelska poparła
    rząd w kluczowym dla programu naprawy finansów publicznych głosowaniu nad
    ustawą o waloryzacji rent i emerytur.

    Sukces rządu spowodował także spadek rentowności polskich obligacji.

    Około 16.30 za dolara płacono 3,556 zł wobec 3,58 zł pod koniec dnia
    w czwartek. To najwyższy poziom relacji dolara do złotego od sześciu lat.
    Euro na koniec piątkowych notowań było wyceniane na 4,43 zł, podczas gdy w
    czwartek wieczorem na 4,46 zł."

    zbyszko janke

  • 14. Data: 2004-07-23 12:23:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 15 Jul 2004 19:51:28 +0200, j...@p...onet.pl wrote:

    >"Ewidentnie wicepremier Hausner pogorszył nastroje" - powiedział analityk Pekao
    >SA Tomasz Zdyb...

    ROTFL. Nie są winni ci !%^%& z parlamentu, którzy głupoty uchwalają a
    Hausner jest winien - bo to zauważył.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-07-23 21:23:37
    Od: "Apsik" <o...@w...pl>

    Parę godzin temu ogłoszono panikę kupna USD. Dolar poszybował, a w
    grudniu, styczniu będzie pow. 4 zeta.

  • 16. Data: 2004-07-23 21:41:48
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Parę godzin temu ogłoszono panikę kupna USD. Dolar poszybował, a w
    > grudniu, styczniu będzie pow. 4 zeta.

    Heh, a pisałem kilka dni temu, że "lampka błyska" :-)
    Gdy w prasie pojawiają się prognozy ekstrapolujące bieżący
    trend do jakichś kosmicznych poziomów to zwykle dobry sygnał
    (nie tylko na rynku walutowym zresztą).

    Pix

  • 17. Data: 2004-07-24 07:18:52
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Parę godzin temu ogłoszono panikę kupna USD. Dolar poszybował, a w
    > grudniu, styczniu będzie pow. 4 zeta.

    To prawda. Na Eur/Usd byla wczoraj ladna panika. A to na zasadzie crossow
    przenioslo sie na nasze podworko. Wreszcie doczekalismy sie korekty. a juz
    zaczalem powoli tracic cierpliwosc i szlag mnie zaczynal trafiac, ze pociag
    jedzie na poludnie, a ja zostalem na peronie :(

    Malin

  • 18. Data: 2004-07-24 07:20:36
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Heh, a pisałem kilka dni temu, że "lampka błyska" :-)
    > Gdy w prasie pojawiają się prognozy ekstrapolujące bieżący
    > trend do jakichś kosmicznych poziomów to zwykle dobry sygnał
    > (nie tylko na rynku walutowym zresztą).

    To juz klasyka. Gdy dzienikarze zaczynaja pisac na pierwszej stronie gazet
    "BESSA!!" lub "HOSSA!!!", to najczesciej jest to dobry moment do
    zrealizowania zyskow i do nadejscia korekty. I tak sie stalo i w tym
    przypadku. Zobaczymy do jakiego poziomu dojdzie ta korekta. Nadal uwazam, ze
    trend glowny jest na poludnie. A teraz przynajmniej bedzie okazja wsiasc do
    pociagu :)

    Malin