  • Data: 2003-10-09 10:07:18
    Temat: Re: Doładowanie TAK-TAKa w bankomacie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bm1qrp$env$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Od kilku miesięcy nie można doładować "normalnie" konta POP w bankomatach.
    > Teraz są chyba jakieś super-komplikacje...

    Ludzie co Wy fantazjujecie ?

    Doładowanie pre-paid lub wydruk kodu doładowującego _zawsze_ jest u nas
    transakcją bezgotówkową.

    POP - zawsze doładowanie online
    TT - zawsze doładownie online [od niedawna - wcześniej w niektórych
    sieciach drukowano kod]
    S+ - w PKO BP wydruk kodu, jak w reszcie - nie wiem.

    I o jakich Wy mówicie problemach? Bo zabrzmiało to conajmniej
    dramatycznie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, wortel telefon.gsm.pl