  • 1. Data: 2014-05-12 15:05:05
    Temat: Dokąd przenieść kasę z Aliora?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Ponieważ nieuchronnie zbliża się koniec lokaty na 4% w Alior Banku,
    szukam możliwość sensownego ulokowania tej kasy.
    Macie jakieś pomysły?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-05-12 15:38:29
    Temat: Re: Dokąd przenieść kasę z Aliora?
    Od: azot <z...@g...pl>

    http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

  • 3. Data: 2014-05-12 17:15:41
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 12 May 2014 15:38:29 +0200, azot napisał(a):

    > http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

    A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2014-05-12 17:55:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup

    Dnia Mon, 12 May 2014 15:38:29 +0200, azot napisał(a):

    > http://www.fmbank.pl/subpage/117#product

    A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

    --------
    To nie jest zaden klon od Czarneckiego, maly bank ale ma gwarancje BFG, wiec
    dobry procent z minimalnym ryzykiem

  • 5. Data: 2014-05-12 18:18:27
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-05-12 17:55, Krzysztof pisze:

> [...]
    > To nie jest zaden klon od Czarneckiego, maly bank ale ma gwarancje BFG,
    > wiec dobry procent z minimalnym ryzykiem

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/KNF-nakazal-sprzedaz
    -FM-Banku-Abris-chce-uchylenia-decyzji-3116838.html

    Darek

  • 6. Data: 2014-05-12 22:29:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

    a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-05-12 23:18:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    > A to nie jest czasem jakiś bank Czarneckiego?

    a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

    --
    generalnie dyskutujemy tu o bankach, czyli tych co sa na liscie BFG. z
    klonami jest tak, ze one sa nachalne i probuja wciskac inne rzeczy, ktore

  • 8. Data: 2014-05-13 04:10:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" lkravs$a13$...@s...man.poznan.pl

    > a klony LCz. nie mają gwarnacji BFG?

    Nie wiem, ale wiem, że oferują nie lokaty a kłopoty.
    Jakby poprzestawiać litery, z ł zrobić l i coś
    pozmieniać, czy raczej z p i o zrobić a -- byłoby OK. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-05-13 07:29:11
    Od: niko <k...@b...net>

    On 12.05.2014 23:18, Krzysztof wrote:
    > W FM nie mam doswiadczen, ale lokate mozna od razu ustawic nieodnawialna, a
    poprzednik PBP (polaczony z FM) oferujacy lokate spinajaca, bez problemowo
    przesylal lokate po zakonczeniu, nie wydzwaniajac, itd.

    Wydzwaniają przed zakończeniem lokaty. Ale wystarczy powiedzieć brak
    zainteresowania.