  • 1. Data: 2003-12-09 18:01:18
    Temat: Dobra dusza z Ibanatorem...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Moze by przepuscila ponizszy numer konta przez tegoz i zapodala co jest w
    nim brzydkiego?
    97116022440160000000012510
    Dwa banki mowia ze numer konta jest nieprawidlowy, ale czy np Liczba
    kontrolna sie zgadza?
    Zdaje sie ze kilka setek ludzi dostalo taki numer wydrukowany na blankietach
    wplat...

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-12-09 18:09:44
    Temat: Re: Dobra dusza z Ibanatorem...
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Slawek Kos dnia 2003-12-09 19:01 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > kontrolna sie zgadza?
    > Zdaje sie ze kilka setek ludzi dostalo taki numer wydrukowany na blankietach

    Bank Millennium S.A. Bankowy Punkt Rozliczeń nr 5
    97 1160 2244 0160 0000 0001 2510

    Powinno być OK.

    Marek

  • 3. Data: 2003-12-09 18:13:39
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    > 97116022440160000000012510
    > Dwa banki mowia ze numer konta jest nieprawidlowy, ale czy np Liczba
    > kontrolna sie zgadza?

    A Ibanator na to:
    Bank Millennium S.A. Bankowy Punkt Rozliczeń nr 5
    W danych KIR oddział ma status IBAN=2.
    Dziwne.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-12-09 19:53:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br52le$dir$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:
> [...]
    > jest w nim brzydkiego?
    > 97116022440160000000012510
    > Dwa banki mowia ze numer konta jest nieprawidlowy, ale czy np Liczba

    Ktore banki konkretnie?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-09 21:02:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > br52le$dir$...@i...gazeta.pl,
    >
    > Ktore banki konkretnie?

    ePKO BP i mBank
    "Nieprawidlowy nr konta"
    Zarowno do jednego jak drugiego wpisalem juz niejeden 26-cyfrowy numer
    rachunku i taki komunikat mam pierwszy raz.
    Spacji wiodacych badz nastepujacych brak, wewnatrz numeru takoz.
    Zreszta to co powyzej to bylo Ctrl-Ins/Shift-Ins prosto z formatki mBanku.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-12-09 21:14:34
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br5d9a$om1$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:
> [...]
    > Spacji wiodacych badz nastepujacych brak, wewnatrz numeru takoz.
    > Zreszta to co powyzej to bylo Ctrl-Ins/Shift-Ins prosto z formatki

    U mnie w mBanku działa:

    eKONTO 15962118 Nieudane logowanie : 09-02-2003, 09:18

    Wykonaj przelew, krok 2/2

    Tytuł przelewu

    Rachunek odbiorcy

    97116022440160000000012510

    Bank odbiorcy

    Bank Millennium S.A.
    MIL Bankowy Punkt Rozliczeń nr 5

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-10 07:09:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > br5d9a$om1$...@i...gazeta.pl,

    > U mnie w mBanku działa:
    >
    > eKONTO 15962118 Nieudane logowanie : 09-02-2003, 09:18
    >
    > Wykonaj przelew, krok 2/2
    > Tytuł przelewu

    > Rachunek odbiorcy
    >
    > 97116022440160000000012510
    >
    > Bank odbiorcy
    >
    > Bank Millennium S.A.
    > MIL Bankowy Punkt Rozliczeń nr 5

    No to teraz najlepsze: u mnie tez tak zadzialalo, natomiast przy probie
    Utworzenia "nowego przelewu zdefiniowanego" dla tego samego numeru mam
    wlasnie:
    "Operacja wykonana niepoprawnie
    EFT0003: Nieprawidłowy numer konta (Polska Izba)"

    Zeby uniknac pomylek numeru nie wklepuje tylko kopiuje za kazdym razem z
    bufora.
    K^%%*&^a, juz nie wiem o co chodzi.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-12-10 07:41:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br6grn$1oh$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl>:

> [...]
    > EFT0003: Nieprawidłowy numer konta (Polska Izba)"
    >
    > Zeby uniknac pomylek numeru nie wklepuje tylko kopiuje za kazdym

    Uwazaj z tym kopiowaniem. Wklep recznie! Choc u mnie zadzialalo po
    skopiowaniu z tego okienka odpowiedzi (OE 6):

    Definiuj przelew, krok 2/2

    Nazwa przelewu

    Numer przelewu w IVR i WAP

    --- przelew niedostępny w IVR i WAP ---