  • 11. Data: 2013-12-09 16:11:21
    Temat: Re: Dni starego interfejsu mBąka są policzone
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "wiktor" <...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:12r7k3w3auhit.v06uuyim6gbe$.dlg@40tude.net...
    > Było? Nie widzę.
    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
    kcyjnego.html
    > skrócony link: http://tinyurl.com/ovw9vab
    >
    > Jednak miałem nadzieję, że dłużej zachowają stary interfejs. Wiedziałem,
    > że
    > to nieuniknione - w końcu nie po to wydaje się dziesiątki milionów
    > złotych,
    > by utrzymywać dwa byty - ale jednak fala krytyki była/jest ogromna. Liczą
    > na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'
    > tylko blefują?
    > w.

    Jebał pies interfejs. Nie zaczynam dnia od wizyty w mbanku.
    Niech lepiej poprawią ofertę :)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2013-12-09 16:15:25
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 16:11:21 +0100, marfi napisał(a):

    > Jebał pies interfejs. Nie zaczynam dnia od wizyty w mbanku.
    > Niech lepiej poprawią ofertę :)

    Ja też nie, ale jak już 'idę do banku', to w konkretnej sprawie. Na
    chwilę. Załatwiam co potrzebuję w minutę, a nie biegam po jakichś pięciu
    poziomach interfejsu klikając jak oszalały, by wykonać najprostrzą sprawę.

  • 13. Data: 2013-12-09 16:32:54
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 16:00:03 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > A gdzie?
    > KJ

    Meritum. Sama sobie się dziwię, ale polubiłam drania ze wszystkimi jego
    wadami (które posiada w porównaniu z mBankiem).
    Ale powieważ nigdy nie oczekiwałam od banku działania na "już, tu i
    teraz" więc biorę poprawkę na zauważone opóźnienia i w sumie nie
    narzekam :) W każdym razie nigdy jeszcze nie miałam kłopotu w tego
    powodu (czekanie na przelew z oszczędnościowego na ROR czy opóźnione
    odświeżenie salda).
    Zlecony przelew trafia do odbiorcy w oczekiwanym czasie i to mi
    wystarcza.

    A bank "kupił mnie" debetówką za free bez pay passa i dość topornym*)
    interfejsem, a reszta przyszła jakoś z czasem :)

    *) topornym - plain text, bez łowickich łobrazecków. I bez fejsbuka ;)
    --
    Imka

  • 14. Data: 2013-12-09 16:36:55
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.12.2013 14:22, wiktor pisze:
    > Było? Nie widzę.
    > http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zm
    iany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transa
> [...]

    Trochę mi to przypomina nowy, piękny dworzec PKP w Poznaniu. Wybudowali
    nowy, zostawili stary czynny, pewnie myśląc że się ludziska na nowy
    rzucą i stary zamkną jak już nikt nie będzie używać.

    Tyle że nowy to jakaś porażka i dopiero musieli kasy na starym zamknąć
    żeby do nowego ktoś zaczął zaglądać.

    Taka dobrowolność 2.0

    pl. m.

  • 15. Data: 2013-12-09 16:37:18
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 16:09:53 +0100, wiktor napisał(a):

    > A druga sprawa, to czy masz
    > jeszcze zamiar wracać do embąka, nawet jeśli wyłączą stary interfejs? Bo
    > jak inaczej tłumaczysz to, że trzymasz 'martwe' konta?
    > Ja, jak już zostanę zmuszony do wyniesienia się, to na dobre. Bez
    > utrzymywania pustych kont.

    Uczciwie - nie wiem czy wrócę. Trzymam jakieś grosiki, żeby kolegom z
    pracy móc oddawać onlajnowo za wspólne inwestycje, i dopóki mnie nie
    znudzi ta zabawa, to konta nie zamknę.

    Na razie trzymam to konto również trochę z ciekawości - ciekawe co oni
    jeszcze wymyślą... ;)

    Bo jeśli opłatę za konto - to pa, pa, płakać po sobie nie będziemy.

    --
    Imka

  • 16. Data: 2013-12-09 17:04:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 15:51:56 +0100, Imka napisał(a):

    > Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    Przebijam się przez komentarze pod ankietą.
    Zainteresował mnie jeden:
    "W starej wersji mam możliwość sprawdzenia operacji sprzed 10 lat. W
    nowej witrynie mogę wyświetlić operację tylko z ostatniego roku!"

    Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?

    Wydźwięk komentarzy wybitnie zniechęcający do pozostania...

    --
    Imka

  • 17. Data: 2013-12-09 17:26:58
    Od: wiktor <...@i...invalid>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:04:27 +0100, Imka napisał(a):

> [...]
    > nowej witrynie mogę wyświetlić operację tylko z ostatniego roku!"
    >
    > Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?

    To prawda. Można sprawdzić transakcje tylko po 1.01.2012r
    Jednocześnie pojawiła się informacja (na blogu Samcika - nie wnikam skąd
    to wie), że po przymusowym przepięciu do nowego interfejsu historia konta
    znowu będzie pełna.
    Jeśli okazałoby to się prawdą, to być może byłaby to jedyna funkcja, dla
    której zostawiłbym jednak 'martwe' konto. By w razie potrzeby wyklikać
    historię online, zamiast grzebać w PDF'ach.
    --
    w.

  • 18. Data: 2013-12-09 17:29:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:26:58 +0100, wiktor napisał(a):

    >>> http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    > To prawda. Można sprawdzić transakcje tylko po 1.01.2012r

    Podobno "Pełna historia operacji jest dostępna po kliknięciu opcji Zmień
    widok".

    Może jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?

    --
    Imka

  • 19. Data: 2013-12-09 17:29:48
    Od: wiktor <...@i...invalid>

> [...]

    to wie), że po przymusowym przepięciu do nowego interfejsu historia konta
    Jeśli okazałoby się to prawdą, to być może byłaby to jedyna funkcja, dla

  • 20. Data: 2013-12-09 17:31:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-09 17:29, wiktor pisze:

    >>> http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/
    Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SON
    DA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

    > To prawda.

    Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i
    wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód
    na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)