    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego mBank jest zły.
    Date: 5 May 2004 10:37:40 +0200

    Dave <darekpw@usun_to.o2.pl> wrote:

    > to tez zlecenia za ktore sie placi, moze byc nawet 3-4. Jest juz 5,5
    Ale tam opłata jest ryczałtowa (mBank) lub nie ma jej wcale
    Jak doczekam czasów kiedy energetyka, gazownia i inne
    nauczą się co to jest, to ilość przelewów,
    które muszę miesięcznie wykonać jeszcze mi spadnie

    > sa tez podatki placone osobiscie (lokalne) - za psa, za ziemie etc
    Za psa i ziemię to w sumie 2 rocznie,
    a za et cetera płać sobie sam ;-P

    > jakbys mial rodzine to wyszloby ponad 1 na miesiac...
    A że to mogą być 4 polisy płacone raz do roku,
    to już ci się w głowie nie mieści, bo nie pasuje do Twojej koncepcji?

    > mowie o normalnej karcie a nie zwiazanej z konkretnym rachunkiem...
    Następne Twoje osobliwe pojęcie 'normalności'

    > ja wole BM
    > czasami jest 5 przelewow miesiecznie..Przyjme srednio 3
    Nie przeginaj, zdajesz sobie sprawę jaki ułamek posiadaczy rorów
    ma aktywne konto w BM?

    > ja czesto mam ok. 30. Nie mamy sie co licytowac. Ty podasz przyklady osob co
    > maja 2 przelewy na miesiac a ja takich co maja 30. A i tak nie dojdziemy do
    > faktow ktorych nikt nie zna. Szkoda wiec czasu.
    A skąd to założenie, że _nikt_ nie zna?
    W każdym banku/oddziale są osoby, które mają dostęp do tych danych,
    a że żadna tu tego nie napisała wprost to inna sprawa

    > srednioprzecietny uzytkownik ma rodzine i placi za siebie i za rodzine..
    > rozumiem ze tu sa w wiekszosci mlodzi bez rodzin. W zyciu jest jednak
    > inaczej.
    Nie rozumiesz
    i nie masz niestety zielonego pojęcia o statystyca :(

    > Zalozysz rodzine to za pare lat pogadamy o funkcjonowaniu :-)
    A co, chcesz mnie swatać?;-)))
    A wcześniej sfinansujesz mi rozwód
    i alimenty dla wszystkich moich dzieci?
    A jeśli ja nie mam zamiaru się rozwodzić,
    to zaproponujesz bigamię?;-)

    ps.
    takie właśnie są skutki Twoich syntetycznych wniosków a`priori
    wysnuwanych na podstawie szczątkowych danych a`posteriori.

    St.