    Date: Thu, 16 Sep 2010 22:26:19 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego fundusze nie bija indeksow giełdowych

    (09/16/2010 08:21 PM), walter wrote:

    > mieszasz wszystko mam wrażenie celowo
    >
    > odpowiednim porównaniem jest tu gdyby urzędnik Ci mówił, że coś tam na
    > pewno zapłacisz a księgowy mrugał okiem i pukał się w głowe pokazujać
    > Ci, że tak nie bedzie

    No o tym myślałem.

    Jeżeli nie podoba Ci się taki księgowy - wypowiedz mu umowę/nie zawieraj
    z nim umowy.

    Tak samo z funduszami - umawiają się z klientami że będą się starać, nic
    nie gwarantują ale tak czy inaczej dostaną prowizję. Skoro są chętni na
    takie umowy - to co w tym złego? Możesz przecież zawrzeć umowę z takim
    funduszem który pobiera prowizję uzależnioną od wyników. Albo wręcz
    samemu grać na giełdzie, bez pośrednictwa funduszy.

    p. m.