  • 11. Data: 2003-03-11 15:27:42
    Temat: Re: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 11, 2003 at 04:22:38PM +0100, Danio wrote:

    >A co daje taka karta? Oprocz zazdrosnych spojrzen tych, ktorzy wiedza? Bo ja
    >mialem Vise Gold w Pekao i poza oplata roczna 250PLN zadnych roznic nie
    >zauwazylem.

    Mysle ze krytyczne bylo to ze w pekao.

    >I jeszcze jedno: wielu z was pisze o jakims bardzo dobrym pakiecie
    >ubazpieczeniowym. Nie sztuka dostac ubezpieczenie placac 250PLN za rok,
    >sztuka dostac odszkodowanie w przypadku klopotow. Czy ktos tu dostal
    >odszkodowanie czy tez wszyscy placa skladki (lub roczna oplate) i ciesza sie
    >z "bardzo dobrego pakietu ubezpieczeniowego"?

    Co kto lubi. Ja np. mam w ten sposob karte bez limitu (bo nie maierzam
    kilkunastu kzl. miesiecznie wydawac - zwlaszcza majac kilka kart) z
    prawie najlepszym ubezpeiczeniem (ostatnio citek zaczal je bic). A
    jesli chodzi o ubezpieczenie, to wole miec jakies ekstra, a nie liczyc
    na to na karcie ;-)

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-03-11 18:15:14
    Temat: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał:
    > Polcard rezygnuje z akcpetacji DC ? :D

    Szyderca ;-))

  • 13. Data: 2003-03-11 19:45:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Polcard rezygnuje z akcpetacji DC ? :D

    Akceptanci rezygnuja z Polacardu :)

    Maciej

  • 14. Data: 2003-03-11 19:47:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Co kto lubi. Ja np. mam w ten sposob karte bez limitu (bo nie maierzam
    > kilkunastu kzl. miesiecznie wydawac - zwlaszcza majac kilka kart)

    Czyzby pracownikom wiadomej firmy byly wydawane karty z minimalnym [15kPLN]
    limitem? ;p

    Maciej

  • 15. Data: 2003-03-12 08:44:30
    Temat: Re: Re: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 11, 2003 at 07:47:10PM +0000, MK wrote:

    >Czyzby pracownikom wiadomej firmy byly wydawane karty z minimalnym [15kPLN]
    >limitem? ;p

    Maciek, zgadzam sie ze u nas bija murzynow i zabieraja lysym.

    Ale powiedz czego chcesz?

    --

    --w

  • 16. Data: 2003-03-12 08:45:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 11, 2003 at 07:45:09PM +0000, MK wrote:

    >Akceptanci rezygnuja z Polacardu :)

    Juz, juz wszyscy poszli do citi. Po prostu citiaklajer juz nie wyrabia
    z obsluga polaczen i musial postawic _drugi_ telefon.

    --

    --w

  • 17. Data: 2003-03-12 09:19:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Juz, juz wszyscy poszli do citi. Po prostu citiaklajer juz nie wyrabia
    > z obsluga polaczen i musial postawic _drugi_ telefon.

    W koncu jak sie ma _dwa_ POSy, to trzeba miec dwie linie ;-)))))))))

  • 18. Data: 2003-03-12 16:56:51
    Od: n...@p...onet.pl

    > Jedyny minus, to mniejsza akceptowalnosc ...

    Faktycznie, podobno tylko 36tys. punktów w kraju :(

  • 19. Data: 2003-03-13 11:31:10
    Od: "Aleksander" <s...@w...pl>

> [...]
    Club. Do

    > PS. Oczywiście musisz posiadać odpowiednio wysokie wpływy na rachunek ROR.

    Przepraszam, _jak_ wysokie?
    Diners mówi o 100.000zł dochodu rocznie, co zgadza się w kwotą podaną kiedyś
    na stronach Kredyt Banku ( 8.500zł miesięcznie). Jak to jest w PKO BP? Złote
    konto wymaga bodajże 6.000/wysoka lokata/tzw. prestiż.
    Jakie dokładnie są to wpływy, a jeśli nikt nie wie - przy jakich wpływach
    się Kolegom udało dostać?

  • 20. Data: 2003-03-13 11:39:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Aleksander wrote:

> [...]
    > konto wymaga bodajże 6.000/wysoka lokata/tzw. prestiż.
    > Jakie dokładnie są to wpływy, a jeśli nikt nie wie - przy jakich wpływach

    Śjakiej 3,5-4 już idzie wynegocjować. Teoria mówi, że 5.

    pzdr

    Tomek