  • 1. Data: 2003-03-10 00:37:59
    Temat: Diners Club z PKOBP
    Od: n...@p...onet.pl

    "Od 1 stycznia 2003 r. PKO Bank Polski oferuje elitarną kartę Diners Club. Do
    31 marca br. trwa promocja - Klienci, którzy w tym terminie złożą wniosek o
    wydanie karty otrzymają ją bez opłat...
    Aby otrzymać kartę Diners Club należy posiadać od co najmniej 3 miesięcy
    rachunek w PKO Banku Polskim, na który wnoszone są systematyczne wpłaty oraz
    złożyć wypełniony wniosek o wydanie karty..."

    Czyżby to było takie proste?

  • 2. Data: 2003-03-10 06:56:45
    Temat: Re: Diners Club z PKOBP
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    n...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Club. Do 31 marca br. trwa promocja - Klienci, którzy w tym terminie
    > złożą wniosek o wydanie karty otrzymają ją bez opłat...

    Przy dochodach/wplywach > 5000 mies tak.

    MichalL

  • 3. Data: 2003-03-10 18:26:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyżby to było takie proste?

    OCZYWIŚCIE !
    Wystarczy mieć złote konto PKO BP:-)

  • 4. Data: 2003-03-10 20:18:23
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > rachunek w PKO Banku Polskim, na który wnoszone są systematyczne wpłaty oraz
    > złożyć wypełniony wniosek o wydanie karty..."

    Uważaj na jedno. Karta DC mając dużo zalet, jest stosunkowo bardzo droga
    300zl/rok. Tyle przynajmniej płacę w KB. Może w PKOBP opłaty (po okresie
    promocji) będą znacznie mniejsze. Jeżeli tak, to opłaca się jak najbardziej
    brać w PKOBP. Tensor1.
    PS. Oczywiście musisz posiadać odpowiednio wysokie wpływy na rachunek ROR.

  • 5. Data: 2003-03-10 20:18:28
    Od: t...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2003-03-10 20:41:01
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > promocji) będą znacznie mniejsze. Jeżeli tak, to opłaca się jak najbardziej
    Do końca marca nie ma opłaty za wydanie, za rok jest 300zł za używanie.
    Było nie było wychodzi 150/rok za pierwsze 2lata (potem się zobaczy)
    Full pakiet ubezp. w cenie, g.p. 58 dni...
    wygląda mi nieco ciekawiej od Visy Gold,
    chyba że nie widzę haczyka w tej przynęcie?

    > PS. Oczywiście musisz posiadać odpowiednio wysokie wpływy na rachunek ROR.

    to jasne

  • 7. Data: 2003-03-10 22:33:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał

    > wygląda mi nieco ciekawiej od Visy Gold,

    Tez tak uwazam. Na razie na rynku NIE MA porownywalnej do DC karty typu gold z
    takim pakietem, a takze dobrym ubezpieczeniem.

    > chyba że nie widzę haczyka w tej przynęcie?

    Nie ma haczykow. Jedyny minus, to mniejsza akceptowalnosc - obecnie tylko POSy
    PolCardu, choc to ma sie niebawem zmienic... Byc moze beda inne bonusy ;-))

  • 8. Data: 2003-03-11 07:57:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > wygląda mi nieco ciekawiej od Visy Gold,
    > chyba że nie widzę haczyka w tej przynęcie?

    Mam taką. Jej zalety uwidaczniają się dopiero przy podróżach zagranicznych
    (samolotami).
    W Polsce pożytek z niej wątpliwy. Mało gdzie da się nią płacić.

  • 9. Data: 2003-03-11 09:43:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 10 Mar 2003 23:33:57 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Nie ma haczykow. Jedyny minus, to mniejsza akceptowalnosc - obecnie tylko POSy
    >PolCardu, choc to ma sie niebawem zmienic...

    Polcard rezygnuje z akcpetacji DC ? :D

    BP, NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-03-11 15:22:38
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > "Od 1 stycznia 2003 r. PKO Bank Polski oferuje elitarną kartę Diners Club.

    A co daje taka karta? Oprocz zazdrosnych spojrzen tych, ktorzy wiedza? Bo ja
    mialem Vise Gold w Pekao i poza oplata roczna 250PLN zadnych roznic nie
    zauwazylem.

    I jeszcze jedno: wielu z was pisze o jakims bardzo dobrym pakiecie
    ubazpieczeniowym. Nie sztuka dostac ubezpieczenie placac 250PLN za rok,
    sztuka dostac odszkodowanie w przypadku klopotow. Czy ktos tu dostal
    odszkodowanie czy tez wszyscy placa skladki (lub roczna oplate) i ciesza sie
    z "bardzo dobrego pakietu ubezpieczeniowego"?

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl