  • 11. Data: 2004-06-10 14:13:24
    Temat: Re: Debet w Inteligo?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2004 13:50:56 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Zdolnosc kredytowa to nie tylko "wydolnosc finansowa", ale rowniez ocena,
    >czy klient "ma zwyczaj" splacac zobowiazania i przestrzegac umow.
    >Sadzac po tym co napisales wyzej, ty do takich nie nalezysz.
    >Masz tendencje do lekcewazenia swoich zobowiazan.
    >Czasem to mija z wiekiem i dlatego systemy scoringowe kontroluja takie
    >czynniki jak wiek, ustabilizowana sytuacja rodzinna itp.

    Czy jednorazowe niespłacenie niedużego debetu to "tendencja"? Nie żartuj sobie.

  • 12. Data: 2004-06-10 14:44:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    <s...@p...gazeta.pl>
    > wklepał(-a):

    > Czy jednorazowe niespłacenie niedużego debetu to "tendencja"? Nie żartuj

    1. To nie bylo do ciebie.
    2. Tedencja jest sposob traktowania tego wydarzenia, przedstawiony przez
    autora postu w opisie.

    --
    Pozdrowienia

  • 13. Data: 2004-06-10 16:31:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2004 16:44:39 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com> wklepał(-a):

    >1. To nie bylo do ciebie.
    >2. Tedencja jest sposob traktowania tego wydarzenia, przedstawiony przez
    >autora postu w opisie.

    1. Piszesz na grupę, więc do wszystkich.
    2. Ja tak tego nie odebrałem.

  • 14. Data: 2004-06-10 17:40:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Dnia Thu, 10 Jun 2004 16:44:39 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wklepał(-a):

    > 1. Piszesz na grupę, więc do wszystkich.

    Oczywiscie, ale nie ciebie ocenialem, wiec nie mam ochoty tobie sie
    tlumaczyc z moich odczuc.

    > 2. Ja tak tego nie odebrałem.

    OK

    --