  • 31. Data: 2011-03-22 10:14:06
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: x <l...@p...fm>

    W dniu 2011-03-22 10:49, XXL pisze:
> [...]
    >
    > Komentarz Dietera to niestety jego kolejna kompromitacja !!!
    > To tak jak ktoś nie ma nic merytorycznie do powiedzenia ale chce błysnąć na forum.
    > Dieter musiałby wykazać się wiedzą i znajomością tematu wczorajszej debaty i
    > szerzej finansów publicznych i problemu długu publicznego.
    > Ponieważ nie posiada wiedzy na ten temat tylko przekonania to nazwał dwóch
    > polskich ekonomistów Żydami i nie musi w swoim mniemaniu już nic więcej
    > dodawać :-(

    > A co tu jest merytorycznego do powiedzenia. Wałek stulecia i tyle. Reszta to
    obłudne bicie piany.

  • 32. Data: 2011-03-22 10:49:38
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 10:08, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > U ytkownik "root"

    > U ywanie s owa " yd" wobec osoby pochodzenia ydowskiego jest szkalowaniem
    > nacji?
    > Gorzej Ci cz owieku?
    >
    > W a nie widzicie mniej wi cej jak wygl da tego typu manipulacja.
    > Nied ugo nie b dzie mo na u ywa s owa "Izrael".
    >
    > :)

    To słowo w Polsce pojawia sie zawsze w zlym kontekscie. Nie dziwie sie
    Zydom ze sa przewrazliwieni. Uszanuj to albo sie po prostu zamknij.

  • 33. Data: 2011-03-22 10:54:18
    Od: Metal <m...@o...pl>

    druga strona medalu tez jest:
    http://www.disclose.tv/action/viewvideo/69515/What_d
    id_the_Jews_do_to_the_Germans_/

  • 34. Data: 2011-03-22 11:08:47
    Od: janek <m...@w...pl>

    > To słowo w Polsce pojawia sie zawsze w zlym kontekscie. Nie dziwie sie Zydom ze sa
    przewrazliwieni. Uszanuj to albo sie po prostu zamknij.

    Dobry tekst apropos...http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?teks
    t=1974

  • 35. Data: 2011-03-22 14:31:33
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    root <m...@y...com> napisał(a):

    > To s=B3owo w Polsce pojawia sie zawsze w zlym kontekscie. Nie dziwie sie
    > Zydom ze sa przewrazliwieni. Uszanuj to albo sie po prostu zamknij.

    "Żydzi zamieszkujący Izrael są nazywani Izraelczykami; określenie to jednak
    oznacza także wszystkich obywateli tego kraju (łącznie z Arabami), a czasem
    także wszystkich mieszkańców Izraela.

    Zgodnie z zasadami języka polskiego, w którym nazwy narodowości zapisywane są
    dużą literą, a nazwy wyznawców poszczególnych religii - małą, członków narodu
    żydowskiego, niezależnie od ich wyznania, nazywa się Żydami, natomiast
    wyznawców judaizmu &#8211; żydami.
    Istnieją zatem Żydzi niebędący żydami ze względów religijnych. Sytuacja
    odwrotna nie zachodzi nigdy, gdyż przyjęcie i praktykowanie judaizmu czyni
    każdego pełnoprawnym członkiem społeczności żydowskiej, zatem każdy żyd jest
    z definicji Żydem."

    udawanie idioty w watkach zwiazanych z OFE nawet bywalo zabawne. w tym jednak
    przekraczasz granice absurdu.

  • 36. Data: 2011-03-22 14:53:46
    Od: root <m...@y...com>

    On 22 Mar, 15:31, "Marcin" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > du liter , a nazwy wyznawc w poszczeg lnych religii - ma , cz onk w narodu
    > ydowskiego, niezale nie od ich wyznania, nazywa si ydami, natomiast
    > wyznawc w judaizmu &#8211; ydami.
    > Istniej zatem ydzi nieb d cy ydami ze wzgl d w religijnych. Sytuacja
    > odwrotna nie zachodzi nigdy, gdy przyj cie i praktykowanie judaizmu czyni
    > ka dego pe noprawnym cz onkiem spo eczno ci ydowskiej, zatem ka dy yd jest
    > z definicji ydem."
    >
    > udawanie idioty w watkach zwiazanych z OFE nawet bywalo zabawne. w tym jednak

    Gdyby Hitler przekraczal tylko slowne granice absurdu, swiat bylby
    szczesliwszy. Ale on wolal przekraczac inne granice.
    W rozmowie z ziomkiem, ktorego filozofia zyciowa sprowadza sie do
    hasla "frajerzy giną, tak działa ewolucja" granica absurdu nie
    istnieje.

  • 37. Data: 2011-03-22 15:25:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Nie jestem pewien.

    Przyjdzie taka euromałpa Róża Thun z Europejskiego Centrum Monitorowania
    Rasizmu (którym zapewnie rządzi jakiś pociotek Kwaśniewskiego) i cię zamkną
    .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2011-03-22 17:18:52
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:im9m0s$21o$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nic nie mam do Żydów w sposób ogólny: Newton, Einstein, Bob Dylan,
    > Woody Allen i wielu innych to dla mnie bardzo ważne postaci i po prostu
    > chciałbym mieć prawo pisać że byli czy są pochodzenia żydowskiego. Co w
    > tym złego?
    >
    > Bracia Strugaccy to Rosjanie; to tez przestępstwo?:)
    >
    > Myślisz że za to grozi więzienie?

    za użycie slowa Żyd pewnie jeszcze nie ...

    ale Żyd w konekscie pieniedzy to ja też nie jestem pewien.

    george

  • 39. Data: 2011-03-22 17:21:22
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <r...@v...pl> wrote in message

    > Tak własnie. Nie powinno się szkalować żadnej nacji, bo to w przeszłości
    > prowadziło a dzisiaj - może prowadzić do zwyrodnienia. To jest to co
    > zawsze
    > piszę, a czego dzieciaki i tak nie zrozumieją: trzeba patrzeć na
    > konswekwencje swoich działań a nie tylko na to co wolno a co nie wolno.

    skąd wiesz że użycie słowa Rosjanin nie bedzie prowadzić do tego samego ?
    Idąc twoim tokiem myślenia nie można używać nazw dla żadnej grupy ludzi
    powiązanej religijnie, narodowościowo, kulturowo lub inaczej bo to
    "może prowadzić do konsekwencji"....

    omg.

    george

  • 40. Data: 2011-03-22 17:28:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > polskich ekonomistów Żydami i nie musi w swoim mniemaniu już nic więcej

    Dieter sporo skrócił, ale sens chyba oddał.
    To czy panowie są czy nie są Żydami nie ma znaczenia, ale najwidoczniej dla
    Ciebie to właśnie jest naistotniejsze. No własnie nie to jest istotne.
    Istotne jest że ten przekręt dekady w świetle reflektorów omawia dwóch
    współodpowiedzialnych.
    To tak jakby być sędzią we własnej sprawie...

    george