    From: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Darmowa" karta kredytowa - pytanie matematyczne
    Date: Thu, 17 Aug 2006 19:13:17 +0200

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ec27n6$ksu$1@inews.gazeta.pl...
    > Albo chociaż podajcie jaki jest dokładny algorytm naliczania odsetek przez
    > banki. Tak na szybko wyszło mi że dopiero przy utrzymywaniu ciągłego
    kredytu w
    > wysokości 1900zł odsetki od pieniędzy trzymanych w tym samym czasie na
    koncie
    > równoważą opłatę za kartę.

    No i dobrze Ci wyszlo. Mysle, ze nie da sie dokladnie wyliczyc, bowiem nie
    bedziesz specjalnie kupowal czegos, co nie jest Ci potrzebne, aby zrobic
    "norme". Zaloz, ze skoro ma byc 1900zl stalego zadluzenia to startujac od 0
    w okresie rozliczeniowym musisz dochodzic do 3-4 tys. pod koniec. ALE!
    Sadze, ze wazniejsze jest to, iz mozesz miec karte za 0zl w pierwszym roku,
    potem przenosisz do innego i znow 0zl - w ten sposob, kazdy zakup jest na
    plus.