  • 1. Data: 2004-04-05 06:48:08
    Temat: [DC] Uwaga przy placeniu karta wypukla w PROFesjonalnym LABIE
    Od: "news" <...@5...pl>

    j.w. kolega przylapal kolesia na spisywaniu danych z karty

  • 2. Data: 2004-04-05 06:51:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "news" <...@5...pl> napisał w wiadomości
    > j.w. kolega przylapal kolesia na spisywaniu danych z karty

    No i co w związku z tym? :-o
    Jakby płacił w żelazku, to by nie musiał nawet nic przepisywać...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-04-05 07:30:03
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > No i co w związku z tym? :-o
    > Jakby płacił w żelazku, to by nie musiał nawet nic przepisywać...

    dla Ciebie normalne jest, ze po dokonaniu transakcji zamiast karte oddac
    wlascielowi zajetemu ogladaniem zdjec, gosc wpisywa wszystko do ichniejszego
    systemu ???
    po co mu to ??? szef kazal ale w jakim celu?

  • 4. Data: 2004-04-05 07:49:54
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > dla Ciebie normalne jest, ze po dokonaniu transakcji zamiast karte oddac
    > wlascielowi zajetemu ogladaniem zdjec, gosc wpisywa wszystko do ichniejszego
    > systemu ???

    Wielokrotnie tez bylem tego swiadkiem. Jak sie "burzyłem" to tłumaczyli,
    że muszą powiązać paragon z kwitkiem. Bujda na resorach ... Najczesciej
    robia tak na stacjach paliw.

    --
    Krzysiek, Krakow, bordowy Escort 1.6 16V LPG

  • 5. Data: 2004-04-05 10:44:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <...@5...pl>
    napisał w wiadomości news:c4qvaq$8q$1@news.onet.pl:
    > j.w. kolega przylapal kolesia na spisywaniu danych z karty

    a może jeszcze zatrzymał SLIPa z podpisem :)))
    ma numer karty, datę ważności i podpis :)
    to rzeczywiście niezwykłe :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2004-04-05 11:39:17
    Od: "news" <...@5...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > a może jeszcze zatrzymał SLIPa z podpisem :)))
    > ma numer karty, datę ważności i podpis :)
    > to rzeczywiście niezwykłe :)

    zaimponowales mi :)
    wow !!!
    ile nad tym myslales ??? a jak do tego (tzn do tych danych, nie twojego
    myslenia) dochodzi numer CVV2 ?

  • 7. Data: 2004-04-05 11:43:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    news <...@5...pl> wrote:
    > ile nad tym myslales ??? a jak do tego (tzn do tych danych, nie
    > twojego myslenia) dochodzi numer CVV2 ?

    mozesz go zapamietac

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-04-05 12:14:08
    Od: "news" <...@5...pl>

    napisał w wiadomości news:c4rgoo$7op$1@news.onet.pl...

    > mozesz go zapamietac

    jak wszystko, ale reasumujac widze, ze koledzy popieraja zapedy do zbierania
    i wklepywania w systemy wszystkiego o wszystkim.... ? czy nie taka
    perspektywa nie przeraza???
    po co doklepywac do danych klienta (karta stalego klienta) jego cyferek z
    karty kredytowej???
    tak na wszelki wypadek? a potem wezma studenta do "konserwacji" systemu za
    100 zl a on grzecznie sobie skopiuje kilka tysiecy kart , brawo !!! aby tak
    dalej , dla mnie OT bo tak grupa chyba zmienia profil

  • 9. Data: 2004-04-05 12:50:10
    Od: "Hektor" <h...@p...onet.pl>

    > j.w. kolega przylapal kolesia na spisywaniu danych z karty

    A nie uprzedal ze nie wysyla sie takich bezsensownych crosspostów ?

    Zbigniew Kordan

  • 10. Data: 2004-04-05 13:04:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    > j.w. kolega przylapal kolesia na spisywaniu danych z karty

    skoro go złapałeś to trzeba było zadzwonić po policję
    a ni opowiadać nam tę historię

    Warto tez się podpisać jak się takie teksty publikuje...

    Marek Dyjor