  • Data: 2002-04-20 19:44:14
    Temat: Re: DB24 via net i tel
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam S."
    > I pomyslec ze jeszcze rok temu wszyscy by to komentowali a
    teraz cisza ,
    > spoznili sie ?

    jak to ma ruszac 22 todalczego 20 IV nie ma na ich stronach
    zadnej informacji na ten temat?

    Nie znalazlem odpowiedzi na pytania dlaczego nie wydaja
    najmnarniejszego Maestro o MC nie wspomne, jedynie Visa
    rozliczana przez dolary

    Czy będąc w Niemczech mogę na kartę VE DB24 wyjąć gotówkę
    bez prowizji - podobno w przyszlosci, bo gdyby to bylo
    mozliwe juz teraz to chyba by to rozreklamowali

    Karta charge - czy bedzie widziana w intenetowym DB24?

    Zabezpieczenie kodami TAN i PINem i numerem ID karty -
    praktycznie jest to tylko zabezpieczenie PINem, jak ktos ten
    pin pozna to "pożycza" sobie kartę, na której jest wypisana
    reszta informacji i zegnajcie pieniążki ;-)))

    Teraz to ja poczekam na konta z podpisem elektronicznym a
    nie taki Ersatz ;-))
    *** blad ***