  • Data: 2017-11-29 13:08:07
    Temat: Re: D. B.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, taki trend - db i tak długo wytrwał przy starym systemie, do tego przez długi
    czas był dostępny i stary i nowy (przez jakiś czas, po miażdżącej krytyce po
    wprowadzeniu, nazywany był "wersją mobilną" - i pewnie rzeczywiście głównie o to
    chodzi, bo stary do tabletu się nie nadawał, nie mówiąc o telefonie).
    Zgodzę się, że jest niedorobiony, choć sporo poprawili od czasu wprowadzenia, wtedy
    był zupełnie nie do użycia.

    U mnie klawiatura wirtualna przy logowaniu jest dostępna - choć może rzeczywiście
    jest to od niedawna, spróbuj wyczyścić cache - mi np. od poniedziałku działa tylko w
    trybie prywatnym firefoxa, w normalnym nie chciał się nawet pokazać ekran logowania
    (ff 45.8) albo można było (ff 57.0) się jedynie zalogować i ściągnąć wyciąg KK, ale o
    zrobieniu przelewu można było zapomnieć. A i tak wciąż nie działa mi modyfikacja
    szablonu - konkretnie zmiana sumy - jedyny efekt to kręcące się kółeczko i latający
    na górze niebieski pasek.

    Starego też trzeba było się nauczyć, z nowym dość szybko idzie.
    A gdzie te autoreklamy?
    Dla mnie najdurniejsze w tym nowym jest to, że numery rachunków po wybraniu nie tylko
    nie są opisane aliasami - co jest świetnym pomysłem - ale nawet nie wyświetlają się w
    całości.

    Z ciekawostek - chyba taki sam system ma BOŚ (przynajmniej oceniając po stronie
    logowania).