    From: WG <n...@e...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy zlozony w oddziale przelew mozna anulowac?
    Date: Tue, 8 May 2007 20:53:36 +0200

    Dnia 8 May 2007 06:37:31 -0700, k...@k...gliwice.pl napisał(a):

    > jest to oczywiście możliwe, tyle że raczej dotyczy to głównie firm.
    > Bank potrafi pobrać sobie za takie wycofanie transakcji nawet kilkaset
    > złotych.

    Przechodziłem coś takiego w VW (nie, nie jestem kolina ;)). Zamówiłem
    laptop w sklepie internetowym, puściłem przelew, a po ok. 15 minutach
    dostaję mail ze sklepu, że stany podane na stronie lekko mijają się z
    rzeczywistością i laptopów brak. Dzwonię do VW i pytam, czy można wycofać
    przelew, czy poczekać aż sklep go zwróci. Nie było problemów, po chwili
    pieniądze wróciły.

    Wojtek