  • Data: 2018-07-11 19:44:48
    Temat: Re: Czy zbliżeniówki są już bezpieczne? ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-11 o 14:14, J.F. pisze:
> [...]
    >>> https://prnews.pl/doladowania-telefoniczne-pre-paid-
    juz-dostepne-w-800-automatach-mobilnych-urbancard-28
    370

    >Do konkretnego ale niewinnego. Bo można było zakupić sam kod
    >doładowujący a potem go sprzedać.

    To i sie dojdzie do kupca, ktory jako niewinny nie bedzie ukrywal
    tozsamosci, od niego do sprzedawcy i mamy ptaszka.
    Albo sie kaze zwrocic 50 zl okradzionemu, i poszkodowanych nie bedzie,
    a zbyt sie skonczy :-)

    Akurat o takich co nabyli takie "skradzione" kody to nie slyszalem,
    wiec albo nie sprzedawali, albo policja/Mennica/prokuratura od razu
    mowila "nie da sie ustalic na co poszlo" :-)

    >Są i papierowe w automatach na ulicy

    >Do weryfikacji biletu elektronicznego, nie trzeba się łączyć z
    >bankiem.

    Z bankiem nie, ale jak kupuje bilet wirtualny w jednym tramwaju,
    przesiadam sie do drugiego i tam kontroler moze sprawdzic ze bilet
    kupilem tą kartą - to automaty łączność maja.
    To najprosciej od razu dodatkowo z bankiem się połączyc.
    Dawniej łączność z centrum mogła byc niepewna, teraz juz nie moze..

    J.