  • Data: 2012-04-26 10:55:41
    Temat: Re: Czy w Alior Bank jest obowiazek posiadania karty?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 10:41:25 -0700, Stiwi napisał(a):

    > Problem w tym, ze w malych miasteczkach tez zyja ludzie i Ci nie maja
    > czesto innej mozliwosci jak wyplacic w jedynej partnerskiej placowce
    > Alior Banku. Pani na infolinii musiala sprawdzic ta informacje z
    > przelozonym i niestety potwierdzila to co napisalem wczesniej. Klient
    > chcac byc obsluzony w placowce partnerskiej musi miec karte debetowa.
    > Pierwszy raz spotykam sie z tak dziadoskim produktem bankowym na polskim
    > rynku.

    Te wizyty w oddziale to będą jakieś częste? Bo jeśli tylko głównie
    wypłaty, to może jakoś się przekonać po prostu do bankomatu i tyle.
    Tudzież jeżeli ma to być jedna wypłata w miesiącu to np bank pocztowy i
    wypłata przez listonosza (nie wiem czy to jeszcze działa) albo jakiś cash-
    back w sklepowej kasie.

    --
    xbartx