    From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy trzeba informować bank o zmianie dowodu osobistego?
    Date: Thu, 28 Apr 2016 11:13:30 +0200

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

    > Jak w temacie - staremu dowodowi upłynęła data ważności.

    Ja dobrze ponad pół roku się nie zorientowałam, że mi się dowód
    przeterminował. Dopiero jak pani na poczcie odmówiła mi wydania listu
    poleconego, to się zorientowałam, ze coś jest nie tak. Żeby było śmieszniej,
    przez te pół roku kilka razy odbierałam listy i paniom nie przeszkadzało.
    Panu w banku, w którym bywał 3-4 razy w tygodniu też nie przeszkadzało. Ale
    ponieważ bywam tak często to nigdy mnie o dowód nie prosił, wszystko było
    załatwiane na słowo honoru ;-)

    Agnieszka