  • Data: 2015-09-04 10:40:32
    Temat: Re: Czy to jest tajemnica?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8a00d269-e4c9-465b-9e84-af73f720f603@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 2 września 2015 13:05:48 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Nawet banki i ZBP w swojej propagandowej gadce aż takiej czarnej
    >wizji nie rozsiewają.
    >A prawda jest taka że co najwyżej im trochę rekordowe w ostatnich
    >latach zyski spadną.

    Zyski mialy prawo wyplacic akcjonariuszom.
    A jak Sejm uchwali, ze to zbrodnicza dzialalnosc byla i uniewazni
    wszystkie umowy, pozwalajac zwrocic pozyczona kwote PLN bez odsetek,
    to nie wiem czy zyskow wystarczy :-)

    >A i nie zapominajmy że usługi bankowe mamy chyba jedne z najdroższych
    >w Europie więc maja z czego odjąć.

    Hm, ja tam nie wiem czy przez ostatnie 3 lata zaplacilem bankom razem
    choc z 10 zl, wiec chyba mamy tanie uslugi :-)

    >Ot to.
    >Przeciętnemu kowalskiemu przekroczenie limitu tej kwoty raczej nie
    >grozi a nawet jak ktoś ma więcej oszczędności to żaden problem
    >porozdzielać na kilka instytucji finansowych.

    Ale powiedzmy ze mu sie nie chce rozdzielac, czy zapomnial, czy ma
    rachunek firmowy ... i grozba bankructwa przestaje byc taka obojetna
    :-)

    J.