  • 31. Data: 2006-04-19 20:39:23
    Temat: Re: Czy przelewy wykonywane z BRE do mBanku są darmowe?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Darek <0...@n...poczta.onet> wrote:

    > A Private Banking???

    Jakby Ci to powiedzieć... Jak ktoś ma Private Banking, to mu raczej konto w
    mBanku (z wpłatami) niepotrzebne.
    Produkty niszowe - pominąłem.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2006-04-19 21:50:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Bogdan B. napisał(a):

    > To dobrze że słuchasz.
    > Poczytaj jescze umowę z Multibankiem, masz tam zdaje się konto?

    Dobrze Ci się wydaje. Mam i w umowie widzę

    "Umowa zawarta dnia .... pomiędzy BRE Bankiem S.A z siedzibą w Warszawie
    Oddziałem Bankowości Detalicznej w Łodzi zwanym dalej Multibankiem a ...."

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 33. Data: 2006-04-19 21:55:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Pokaż mi palcem, gdzie jest napisane, że mBank to osobna spółka (w
    > ramach grupy kapitałowej).

    Nigdy nie twierdziłem, że Mbank jest spółką. Czytaj uważnie

    > Bo to, że mBank jest częścią grupy (jak zwał tak zwał) BRE Banku to
    > wszyscy wiemy.

    To świetnie bo ja cały czas o tym właśnie piszę. Super, że wreszcie udało
    Ci się to zauważyć

    > mBank (jak i multi) są *produktami* BRE Banku (dokładnie jak inteligo
    > jest produktem PKO BP).

    Inteligo nie jest produktem PKO tylko osobnym podmiotem wchłoniętym przez
    PKO. Właścicielem Inteligo do czasu przejęcia przez PKO był Bankgeselschaft
    Berlin Polska S.A

    > Tyle na temat.

    Właśnie. Tyle na temat. Proponuję poczytać sobie do poduszki czasem o
    bankach ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 34. Data: 2006-04-21 14:37:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > "Umowa zawarta dnia .... pomiędzy BRE Bankiem S.A z siedzibą w Warszawie
    > Oddziałem Bankowości Detalicznej w Łodzi zwanym dalej Multibankiem a ...."

    oddziałem CZEGO ??

  • 35. Data: 2006-04-21 14:45:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > To świetnie bo ja cały czas o tym właśnie piszę. Super, że wreszcie udało
    > Ci się to zauważyć

    Piszesz, że mBank jest częścią grupy *kapitałowej* BRE Banku. To nie
    jest prawda, bo mBank jest po prostu BRE Bankiem, a nie częścią jego
    grupy kapitałowej.

    > Inteligo nie jest produktem PKO tylko osobnym podmiotem wchłoniętym przez
    > PKO. Właścicielem Inteligo do czasu przejęcia przez PKO był Bankgeselschaft
    > Berlin Polska S.A

    Nie mówimy o firmie Inteligo Financial Services, a o "koncie inteligo",
    które zdecydowanie JEST produktem PKO BP. Tak jak konto inteligo jest
    prowadzone przez PKO BP, tak "konta mBank" są prowadzone przez BRE Bank.
    Spółka IFS praktycznie mogłaby nie istnieć dla istnienia produktu "konto
    inteligo", więc nie biorę tego w ogóle pod uwagę.

    Czy w ramach danej firmy masz wydziały, oddziały, dywizje, departamenty,
    piony, poziomy to już wewnętrzna sprawa firmy. Umowę podpisujesz z BRE
    Bankiem (mBank, MultiBank) i PKO BP (konta inteligo) i to te banki
    BEZPOŚREDNIO świadczą Tobie usługi i prowadzą dla Ciebie rachunki bankowe.

  • 36. Data: 2006-04-21 18:12:08
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > oddziałem CZEGO ??

    Jakiś problem z czytaniem?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 37. Data: 2006-04-21 19:15:30
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Jakby Ci to powiedzieć... Jak ktoś ma Private Banking, to mu raczej konto
    > mBanku (z wpłatami) niepotrzebne.
    > Produkty niszowe - pominąłem.

    Jak by Ci to powiedzieć...... twierdziłeś ze BRE obsługuje tylko klientów
    instytucjonalnych.....a nie jest to prawda.

    Darek

  • 38. Data: 2006-04-22 20:41:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):