  • 11. Data: 2005-05-28 12:28:03
    Temat: Re: Czy połączą się Pekao i BPH?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Możliwe. Zlikwidowałem tam konto około roku temu. Wtedy jeszcze był.
    > Strona jest do dzisiaj: http://www.pekao.com.pl/
    Ano widzisz. To jest strona banku Pekao.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 12. Data: 2005-05-28 13:02:42
    Od: majtol <m...@U...bbs.pbks.pl>

    Maciej Wójcik napisał(a):

    > Ano widzisz. To jest strona banku Pekao.

    Banku Pekao tez nie ma. Jest Pekao SA.
    Chyba, ze sie okaze, ze nie ma Pekao SA, tylko Pekao S.A.

    Ale pewnie sam lepiej pociagniesz ten tamet :)
    Nie kazdy ma dar do czepiania sie nieistotnych dla temau watku szczegolow.
    --
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-05-28 13:29:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    majtol wrote:
    > Banku Pekao tez nie ma. Jest Pekao SA.
    > Chyba, ze sie okaze, ze nie ma Pekao SA, tylko Pekao S.A.
    >
    > Ale pewnie sam lepiej pociagniesz ten tamet :)

    To moze ja sie wtrace, zeby nie bylo :)
    Ze statutu Banku:

    § 2

    1. Firma (po ludzki nazwa) Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka
    Akcyjna".

    2. Bank posługuje się skrótem firmy: "Bank Pekao S.A.".

    Czyli wlasciwa forma to wlasnie Bank Pekao S.A.
    Ze kazdy bank to spolka akcyjna ;) to mozna sobie czasami darowac to SA,
    zeby nie byc upierdliwym. No ale jako, ze sami spiewaja PekaooooSSSSAAA to w
    jego przypadku to sie przydaje :D

    P.S. Opieki chyba nad akcjonariuszami wloskimi, bo chyba nie klientami czy
    pracownikami ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-05-28 14:10:18
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > P.S. Opieki chyba nad akcjonariuszami wloskimi, bo chyba nie klientami czy
    > pracownikami ;)
    ROTFL :) Ale coś w tym jest ;)

  • 15. Data: 2005-05-28 15:11:21
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Gdy przeniosłem się do BPH to było o niebo lepiej... zresztą do dziś podoba
    > mi się ten bank...
    > Nigdy nie zdarzyło się nic o co mógłbym się czepiać... Wpłaty i inne
    > operacje księgowane na bierząco...
    [...]
    > Ja chciałbym, aby pozostał system BPH i niech się PeKaO dostosuje!!

    Kurde, a myślałem, że Cię za to zlinczują... No cóż - czekamy, aż Bartol
    to przeczyta...
    W każdym razie już dawno nie czytałem na tej grupie posta, który
    zawierałby pochwałę BPH :)

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 16. Data: 2005-05-28 15:25:14
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > W każdym razie już dawno nie czytałem na tej grupie posta, który
    > zawierałby pochwałę BPH :)

    To prawda! Jednak BPH nigdy mi nic nie zrobił. Wręcz przeciwnie!
    Jestem bardzo zadowolony z tego banku.

  • 17. Data: 2005-05-28 16:14:09
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > to przeczyta...
    > W każdym razie już dawno nie czytałem na tej grupie posta, który

    Jeden będzie niezadowolony z tego banku inny z innego. Wszystkim sie nie
    dogodzi. Gdyby gdzies było badzo źle to by klienci odeszli, nieprawdaż??

    Darek

    Ps. Acha, niektórym ludziom nie sposób dogodzić

  • 18. Data: 2005-05-28 16:42:14
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czyli wlasciwa forma to wlasnie Bank Pekao S.A.
    > Ze kazdy bank to spolka akcyjna ;)
    --------------------------------------

    Amra nie spodziewałem się tego po Tobie :)

    pozd
    Adam

  • 19. Data: 2005-05-28 18:33:43
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    Tomek napisał

    >Ja chciałbym, aby pozostał system BPH i niech się PeKaO dostosuje!!

    heheh
    mam konto tu i tu.

    Poniewaz BPH jestem zwiazany z kredytem (na długo :)). myslałem o
    likwidacji konta w Pekao. Powstrzymuje mnie mimo wszysyko konto
    internetowe - większosc operacji wykonuje z konta PEKAO - jakos kody
    jednorazowe bardziej mi przemawiaja do bezpieczeństwa operacji.
    Ciekawe jak dojdzie do fuzji, co bedzie z takimi delikwentami jak ja dwa
    komnta równoległe czy połaczenie :) Chyba poczekam :)
    FAkir

  • 20. Data: 2005-05-28 18:37:17
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    Paweł napisał(a):

    >No to dramat
    >
    >jeszcze nigdy z połączenia dwóch badziewnych instytucji nie wyszła jedna
    >dobra
    >
    >tutaj obstawiam że wyjdzie
    >
    >PeKaO hahahaha
    >wpłać pieniądze i miej stracha
    >
    >:-)

    Krazą dziesiec lat i jakos nie pogrązyłem sie finansowo :)))
    kasa sama nie znika:)) - po czasie zawsze okazuje sie ze to zona :)))

    FAkir