  • Data: 2016-06-26 14:50:01
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 13:22, Poldek pisze:
    > Poczekamy - zobaczymy, jakie będą wyroki sądów.
    > Ciekawe moralnie jest to, że dopóki frank taniał, to nie było chętnych
    > do kwestionowania zapisów umów.

    Jestem pewny że gdyby fanki dramatycznie staniały to bankowi prawnicy
    kwestionowaliby umowy i domagaliby się rekompensaty od państwa za
    utracone zyski :-)
    A najgorsze jest to że taką pomoc dostaliby jak w banku.:-)
    Taki mamy system że jak się pomaga bankom to jest ok a jak ich klientom
    to BEEE.
    Nie powinno się pomagać ani jednym ani drugim i przestać sobie wycierać
    gębę sloganami o instytucjach zaufania czy dobrym wpływie bankowości dla
    gospodarki, społeczeństwa, państwa.
    To już tak nie działa i banki zasłużyły i wypracowały sobie złą opinie
    same bez hejtów i bluzgów. Same są sobie winne.