  • Data: 2018-01-27 11:59:37
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-01-18 o 00:00, i...@g...com pisze:
    > Jestem przedstawicielem Iowa Luterańskiego Szpitala w Iowa City w
    > USA. Doznałem, aby kierownictwo szpitala mogło reklamować w
    > Internecie, jak pracujemy i że rozpoczęliśmy ponownie rok na zakup i
    > sprzedaż ludzkich narządów, np. nerki, Jeśli jesteś zainteresowany tą
    > ofertą, skontaktuj się z nami pod poniższym e-mailem: Zrekompensujemy
    > naszym darczyńcom sporą ilość pieniędzy i jesteśmy specjalistami w
    > zakresie narządów Chirurgia i jako dawczyni nie ma ryzyka w to. A to
    > jest nasz e-mail: i...@g...com Możesz również
> [...]
    To spam pojawiający się w necie od co najmniej 2012 roku. Nawet takiego
    szpitala nie ma, a numer telefonu jest do Nowego Jorku. W dodatku jakiś
    idiota to przez Google tłumaczył wiele razy, bo istnieje wersja
    polskojęzyczna, gzie zamiast "whatsapp" jest "cosapp". Zastanawiam się,
    co za debil się od tak wielu lat tak bawi.