  • Data: 2016-06-15 14:10:13
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-15, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ale gdziez tam... Czyzbym nie wystarczająco dosadnie okreslił swoją opinie
    > o wszelkiej masci doradcach finansowych?

    Taka opinia ma taką samą wartość jak "każdy polak to pijak i złodziej",
    czyli żadną.

    > Trzeba przyznac ze to akurat spora zasługa banków - przez ostatnich pare
    > lat nauczyli nas ze nie wolno im ufac.

    E tam. Po prostu trzeba wiedzieć co się chce.
    Nikt za Ciebie nie będzie tego wiedział.
    Z prawem też to działa.

    I z każdą dziedziną życia.

    > I dlatego uznajesz, ze sprzedawca w banku moze bezkarnie kłamać na potege
    > wciskając to co mu wygodne?

    Ależ ustalmy jedno. Sprzedawca w banku nigdzie nie kłamał.
    Twierdzisz, że kredyty frankowe nie są bezpieczne?
    Twierdzisz, że ryzyko nie było prawidłowo oszacowane?

    Jaki jest stosunek raty PLN do CHF obecnie?
    Jaki jest procent spłacalności kredytów CHF?
    Czy można powiedzieć że znakomita większość kredytów CHF jest
    zagrożona i banki źle oszacowały ryzyko przyznając je?

    Czy chodzi o to tylko, że grupa osób podchwyciła pomysł by ekstra
    zarobić i teraz próbują to wydoić od państwa?

    > Wojtku, cały czas mam wrażenie rozmawiamy o czyms innym...
    > Może bedzie rosło, moze bedzie spadac, chodzi o to zeby kupujacy miał
    > swiadomosc co kupuje

    Miał i ma. Nie rób z ludzi cielaków.

    > a nie był mamiony kłamliwymi opowiesciami i zapewnieniami.

    Jeśli byłeś mamiony to tylko dlatego że tego chciałeś.

    > Pomijam fakt, ze jakos dziwnie dzis, kiedy frank jest na górce, strasznie
    > ciezko byłoby wziac kredyt w tej walucie...

    A, to Ty wiesz że jest na górce? I już np. wiesz jak zareaguje złotówka
    np. na wypadek Brexitu? Jak Ty dużo wiesz :)

    > No własnie.
    > Banki skutecznie nas nauczyły, ze trzeba im patrzec na rece jak
    > złodziejowi.

    Używasz strasznie ostrych określeń bezpodstawnie.

    > To duzxa zasługa w pare lat stracic ogromny kredyt zaufania, jaki miały w
    > spoleczenstwie.
    > Brawo...

    Ale masz jakieś wsparcie? Powołujesz się na jakieś badania co do tej
    "straty"? Czy to jest "ja i mój sąsiad"?

    > Rozumiem, czyli Twoim zdaniem bank moze kłamac.
    > Niestety tutaj sie nie zgodzimy.

    Ale wskażesz jakieś umowy które poświadczają nieprawdę?
    Czy to tak wiesz, opowiastki dziwnej treści jakie snujesz?

    > Gówno wprowadzały za przeproszeniem...
    > Z jednej strony formalnie tak, z drugiej sprzedawcy i tak gadali swoje...

    Oczywiście Ty wiesz lepiej.

    > Jak to było: jak złapią cie za reke to mow ze nie Twoja reka...
    > Wygodnie :)

    Nie. Wygodniej jest zrobić z siebie cielaka i oczekiwać że podatnicy
    się zrzucą. Albo inni klienci. Jak jesteś taki hojny, to może przelejesz
    mi trochę bezpośrednio? Pominiemy pośredników, wyjdzie taniej. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com