  • Data: 2011-04-07 07:47:05
    Temat: Re: Czy jest lepszy od lokaty produkt na oszczedzanie?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Apr 2011 13:53:06 -0700 (PDT), Stiwi <s...@h...com>
    wrote:

    >Powiedzmy, ze nie mam za bardzo czasu na takie zarzadzanie czy
    >zglebianie tajnikow inwestycyjnych. Interesuje mnie produkt, ktory
    >daje gwarantowany zysk przy stalych comiesiecznych wplatach. Jesli
    >lokata jest najlepszym tego typu produktem, to przy niej pozostane.

    Co to jest zysk? Parę złotówek/dolarów/euro dopisanych do rachunku czy
    też może takie lokowanie, żeby za 10 lat za te 360 tys. (+procent
    składany) móc kupić nie mniej niż dziś?

    Ja bym kupił na Twoim miejscu ze 2 uncje srebra/miesiąc + uncję złota
    co pół roku. Albo więcej...

    No, chyba, że wierzysz, że działania Tuska/Rostowskiego, Bernankego
    czy Greków czy Irlandczyków spowodują, że za złotówkę, dolara czy euro
    będziesz mógł kupić coraz więcej...