  • Data: 2003-07-17 15:06:40
    Temat: Re: Czy i jak kontrolowane sa przelewy zzagranicy?
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Drogi Stefanku
    > 1. "Podejrzany" pisze sie przez 'rz'.
    Wiem, ale jak napisałem, to mi tak się spodobało (i wymienia się na
    podglądać), że zostawiłem.....

    > 2. O mozliwosciach kolekcjonowania informacji przez POLTAX wiem akurat
    > bardzo duzo - tyle ze jest to wiedza poufna. Procedura nie pozwala na
    > monitorowanie kazdego przelewu.
    > Leszek Grelak vel Lesio5

    Listy są, by się wiedzą dzielić, a nie pisać, czego nie chcesz powiedzieć.
    Nigdzie nie twierdziłem, że niby system POLTAX ma coś z zagadnieniem
    wspólnego. Bo nic nie ma. Tak jak np. Poltax nie zajmuje się typowaniem
    podmiotów do kontroli skarbowej. Robi to system SAM WIESZ JAKI ale cicho sza
    po poufne....

    Stefan Ortograf