  • Data: 2002-06-26 06:52:21
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.000056a7.3d18eb9d@newsgate.onet.pl...

    > http://firma.onet.pl/40435,1,1074990,eksperci.html
    >
    > Bez komentarza.

    Ale co nam chciales przekazac?

    Ze "W takim przypadku nie ma żadnych przeszkód, aby postępować w ten sposób"
    (pytanie bylo "Czy z konta prywatnego mogę przelać pieniądze na konto
    firmowe, które jest właśnie puste aby potem zlecić bankowi zapłatę ZUS lub
    VAT?")

    Czy moze ten fragment: "Nie przewiduję jednak żadnych komplikacji przy
    rutynowym uzupełnianiu rachunku, niezbędnym do zapłacenia składki na ZUS lub
    niewielkiej zaliczki na podatek dochodowy."

    A tak w ogole to ten problem ma sie nijak do problemu opisanego przez autora
    naszego watku. Tam byla mowa o CZESTYCH wplatach utargu na ROR DLA OMINIECIA
    PROWIZJI BANKU.
    Nie chodzi o to czy przepisy zabraniaja takich operacji tylko czy bank da
    sie okpic. Ten sie nie dal.

    --
    Pozdrowienia
    ---