  • Data: 2002-06-13 17:47:33
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Wazna jest forma dzialalnosci. Inaczej jest np. przy spolkach, a inaczej
    przy DG.

    > i tu sie mylisz. Ja - Jarosław Andrzejewski - mam osobowość, a
    > Przedsiębiorstwo Techniczne Jarosława Andrzejewskiego - nie. Nie ma
    > czegoś takiego (w moim przypadku) jak "pieniądze firmy".

    Dokladnie ale zaznaczmy (jeszcze raz), ze ta sytuacja dot. DG.

    Mylisz sie.

    > są tożsame!
    > Przecież jeśli jako przedsiębiorca narobię sobie długów albo na
    > przykład okaże sie, że muszę zapłacić jakiś VAT 25-ego to wierzyciel
    > albo urząd nie pyta mnie czy mam firmowe pieniądze, tylko każe sobie
    > dług spłacić!

    Wlasnie. Dodam jeszcze, ze ZAWSZE dluznikiem lub wierzycielem przy
    DG_jest_osoba_fizyczna (!!!), w tym wypadku prowadzaca dzialalnosc
    gospodarcza pod nazwa xxxx.
    pzd