  • 21. Data: 2004-08-13 08:38:22
    Temat: Re: Czy bank chce zarabiac?
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 13 sierpień (piątek) gdy o godzinie 08:17 *Marcin Piotrkiewicz*
    napisał(a) :

    > Porównywaln?, ale z pracownika ?atwiej zmusi? do p?acenia (zaj?? pensj?)
    > ni? dzia?acza gospodarczego (wi?ksze prawdopodobie?stwo, ?e nie b?dzie

    > Pieta

    GRRRR - popraw kodowanie.

    Daniel
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem gdyż ludzie
    mogą nie dostrzec różnicy."

  • 22. Data: 2004-08-13 09:17:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 13 Aug 2004 06:17:16 +0000 (UTC), Marcin Piotrkiewicz

    >ma?o. Co bank mo?e powiedzie?, o szansach na utrzymanie si? tej firmy
    >bez anga?owania do?? drogich specjalistów? A statystki mówi?, ?e
    >znacz?cy odsetek firm pada szybko.

    podaj źródło owych statystyk?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2004-08-13 15:03:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-13 09:27, Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > Dlaczego dla Banków za granicą nie jest mniej ryzykowna ???

    Bo za granicą mamy inne prawo?

    > Historia rachunu z _ROKU_ to mało ?

    I co ona mówi? To historia rachunku _DEPOZYTOWEGO_ a nie kredytowego.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2004-08-13 17:09:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Aug 2004 17:03:05 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > I co ona mówi? To historia rachunku _DEPOZYTOWEGO_ a nie kredytowego.

    O np. przepływach pieniężnych firmy ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 25. Data: 2004-08-15 12:17:00
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Mroziu wrote:

    > Zagadka. Jaki to bank.

    BPH?
    Citi?

    jacek

  • 26. Data: 2004-08-15 14:15:40
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Mroziu <m...@h...pl> napisał(a):

    > Zagadka. Jaki to bank.
    mBank???

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 27. Data: 2004-08-15 20:40:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-13 19:09, Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    > O np. przepływach pieniężnych firmy ?

    Takie przepływy to sobie może każdy zrobić.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2004-08-16 03:22:59
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 22:40:49 +0200,
    napisała:

    > Takie przepływy to sobie może każdy zrobić.

    No cóż. I właśnie takie podejście (Prowadzący DG zawsze kłamie)
    reprezentują "analytycy kredytowi" w bankach :-(

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 29. Data: 2004-08-16 06:23:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-08-16 05:22, Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    > No cóż. I właśnie takie podejście (Prowadzący DG zawsze kłamie)
    > reprezentują "analytycy kredytowi" w bankach :-(

    Nie zrozumiałeś chyba mojej wypowiedzi. Taki przepływ może zrobić
    sobie zarówno zwykły klient (UoP), jak i człowiek prowadzący DG.
    To co napisałem, dotyczyło tylko obalenia Twojej teorii ( :-) ) o tym,
    że historia rachunku depozytowego jest elementem bardzo znaczącym.
    DG jest i była traktowana jako bardziej ryzykowna od umowy o pracę,
    choćby z tego powodu, że późniejsza windykacja (z tego co się
    orientuję) jest znacznie kosztowniejsza (trudniejsza).

    P.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2004-08-16 06:53:25
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin Nowakowski said the following on 2004-08-16 08:23:
    [...]

> [...]
    > To co napisałem, dotyczyło tylko obalenia Twojej teorii ( :-) ) o tym,
    > że historia rachunku depozytowego jest elementem bardzo znaczącym.
    Ale sam napisałeś przed chwilą, że tak samo jest (z historią) w
    przypadku umowy o pracę. Argument do bani.

    > DG jest i była traktowana jako bardziej ryzykowna od umowy o pracę,
    > choćby z tego powodu, że późniejsza windykacja (z tego co się orientuję)
    > jest znacznie kosztowniejsza (trudniejsza).
    I to (podobnie jak wcześniejszy argument "człowieka masakrującego
    pliterki" o tym, że pracownik jest wcześniej od banku w przypadku
    upadłości) jest jak na razie _jedynym_ sensownym argumentem który
    przeczytałem. Całą resztę trudno uznać za coś innego niż, szukanie
    amuletów i dupochronów przez ludzi w bankach.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl